Citroën C4 Picasso: Vše pro rodinu
12 fotografiíCitroën C4 Picasso
Definice ideálního rodinného auta je zcela jiná, než definice ostatních osobních automobilů. Spíše než na řidiči totiž záleží na cestujících na zadních sedačkách, na dětech.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
12 fotografiíCitroën C4 Picasso
Definice ideálního rodinného auta je zcela jiná, než definice ostatních osobních automobilů. Spíše než na řidiči totiž záleží na cestujících na zadních sedačkách, na dětech.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A to je test nebo propagační materiál prosím? Jako roční uživatel GP s 1.6 HDi jsem s tím autem spokojený do to míry, že si ho nejspíš vezmu i na další dva roky, až mi na tomhle doběhne OL, ale i tak je tu pár věcí, které jsou už na první pohled problematické a tak nějak si neumím představit, že by je autor při reálném testu nezaznamenal.
1.) Infotaiment je mírně řečeno neintuitivní a zoufale pomalý. Pomalý do té míry, že občas je třeba čekat na reakce v řádech vteřin. Neintuitivní tak, že tam kde u ostatních aut stačí dvě kliknutí bez rozmýšlení, tam je u Citroenu potřeba kliknutí pět a k tomu dva neúspěchy metodou „pokus – omyl“. Zkuste si jen uložit oblíbený kontakt do přímé předvolby v BT hf… Naopak grafika centrálního displeje sloužícího místo budíků je zvládnutá výborně.
2) Zadní sedačky jsou sice tři v řadě, ale nejsou plnohodnotné. Pro naše děti fajn, ale tři dospělí mít až takovou radost nebudou. Není to vyloženě chyba vzhledem k zaměření auta, ale sluší se to zmínit. Z fotek se to moc vyčíst nedá.
Ještě by možná stálo za zmínku řízení s nulovou zpětnou vazbou. A nulovou myslím doopravdy žádnou. Na dálnicích a širokých cestách je to fuk, ale na úzkých okreskách kde je třeba hlídat při vyhýbaní každý centimetr, je to společně s plavmým podvozkem až nepříjemné. Jinak je to skvěle odtlumený a odhlučněný rodinný minibus.