Citroën C4 (od 2004)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Model C4 sportovně založené řidiče neosloví. Prakticky smýšlející ale zaujme příznivou cenou a prostorem pro posádku. Moderně působící vůz však umí pořádně pozlobit.

Diskuze

9 komentářů

    aton1

    Proc si myslite ze je robotizovana prevodovka nezdarila, mam o ni zajem?

    Řáďa

    Pokud vím, tak řadí příliš pomalu

    michael

    Pokud autor tvrdi ze 1.6 16v je lina, tak evidentne v teto C4 nikdy nejel… tento motor je idealni pro takove auto, nemam problem si trochu "zazavodit" se silnejsimi vozy na silnicich… a to silnejsimi vozy nemyslim octavie v tdi a dalsi podobne "trhace" asfaltu, ktere se mi vzdaluji ve zpetnem zrcadku

    Momentalne uvazuji o prechod na 2.0 HDI, a mam dotaz, je ve vykonu opravdu tak velky rozdil jako papirovy?

    wrc.com

    A autor tohoto prispevku evidentne nejel v nicem jinem nez ve srotu zvanem C4 s omracujicim vykonem 80kW a nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi.. 😀

    michal

    tak nevim sice proc tohle auto nazyvate srot,ale asi k tomu mate nejaky duvod.Mam tohle auto 5 let a az na nejake chyby ktere se vyskytly,auto slouzi v pohode.

    a mimochodem o sporotvnosti nemuze byt rec a mam ten pocit ze tohle auto nebylo vyrobeno pro tenhle ucel.tiche a pohodle cestovani je to co mu dano do vinku.proto snizene c4 s velkyma kolama,kterych bohuzel jezdi cimadal vic,je vec osobni,ale neni to chyba automobilky.

    p.s.citroenu se nezastavam,ba naopak,ale rict o necem ze je to srot,v dnesni dobe,je opravdu odvazne tvrzeni.. 😉

    Řáďa

    Ehm, a kde máte, že je motor 1.6 líný??? Hledal jsem to v textu marně. A pokud jde o ten rozdíl, u dieselu je výhodou nejen výkon, ale především točivý moment, ten udělá hodně.

    peter

    jako, že palubní deska je z tvrdých plastů. Já vlastním C4 ku,ale palubní deska je z měkčeného materiálu. Je vidět, že autor článku v tomto voze ani neseděl.

    zhrado

    😀 tak tiez mam pocit ze v tom autor ani nesedel.. je tam popisana kopa nezmyslov.. sranda ako sa da nejaky vyrobok popisat tak aby vyzeral ako uplny srot.. a potom si to precita clovek ktory v tom ozaj nesedel a urobi si nazor taky aky si tuto v tomto "teste" precita.. na zaplakanie ako sa tu odrbava..

    C4 je viacmenej bezproblemove auto.. Az na buchanie zadnej napravy pri velkych nerovnostiach nema zasadne chyby. co sa dnes uz clovek nedocita to je ozaj sila.. novinári su ozaj banda ktora sa nikde inde nevie uplatnit lebo nic nevie.. podobne ako policajti. cest výnimkám 🙂

    manhalek

    Předem zdravím autora. Tohle je hloupá pomluva poměrně kvalitního vozu, který má také mnoho cen za bezpečnost,design atd. Tento článek také kontastruje s odbornými články z různých časopisů ( u nás svět motorů) . Dále jsou zde chyby- motor 1.4 má 65 kw apd. Předně vozidlo c.c4 je kvalitnější produkt oproti známým evrop. značkám. Dále seriová vybava bezpečnosti je nadstandartem 6x airbec volant má airbec až na hrudník za toto dostal prestižní mezinárodní cenu (u auta niž.střední třídy unikát) seriově ABS+EBD+ABA .Dále prostor je zhlediska posádky nadstandartní to umožnujke větší rozvor než octavia 2 atd.pro cestujicí. Kvalita jízdních vlastností byla chvále německými časopisy také proto, že vozidlo je širší ve své třídě ikdyž má \“jen\“ vzadu torzní tyč, kterou má dneska i modla octavia 3 a golf 7 takže žádná tragedie.Mohl bych pokračovat, proto prosím autora článku věnovat se jiným koníčkům třeba zahrádkaření nebo rybolovu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist