Citroën C4: facelift
11 fotografiíCitroën
Citroën C4 dostal facelift a dva nové motory od BMW. V prodeji od září.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
11 fotografiíCitroën
Citroën C4 dostal facelift a dva nové motory od BMW. V prodeji od září.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Z venku je to auto tak hezký, ale uvnitř je tak příšerný, že bych si do něj ani nesedl. Nechápu filozofii umístění kapličky řidiče uprostřed….. a to u žádného takového auta.
Úpravy se dotkly exteriéru i interiéru, přibily dvě nové motorizace. – to by mě zajímalo, kdo tam ty motorizace přibil 🙂 a jak? Hřebíkem??
Přibily-to je hezký a mig to okomentoval skvěle.Vlastním C 4 r.v.2005 HDI k plné spokojenosti a přístroje uprostřed bych nekritizoval,vůbec s tím není problém.Pár věcí bych tomuhle autu vytknul,ale jsem spokojen.
C4, Picasso a C5 mají originální pevný střed s multifunkcí na volantu – můžeš točit volantem jak chceš a ovládání najdeš vždy na stejném místě – což je zřejmá výhoda oproti jiným, které se točej s volantem. Digitální displej ukazuje rychlost velkými čísly – výhoda pro čitelnost a dále nastavení rychlosti třeba u tempomatu. Nemusím ji odhadovat jako při pohledu na klasické "ručičkové" displeje, ale když chci jet např. 7O km/h, tak nastavím tlačítky na volantu jednoduše 70-tku. Není nic jednoduššího. Mám C4 a je dost pohodlná, tichá. Tak velké odkládací kapsy ve všech dveřích a i odkládací klimatizovaná skříňka je abnormálně veliká, také nenajdete v jiných vozech této třídy.