Citroën C4 Break: takto by vypadal, nebýt crossoverů a MPV
Citroën C4
Kombíky značky Citroën měly kdysi poměrně slušné jméno, dnes však ve výrobním programu zůstal pouze C5 Tourer. Stálo by za to tradici oživit?
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Citroën C4
Kombíky značky Citroën měly kdysi poměrně slušné jméno, dnes však ve výrobním programu zůstal pouze C5 Tourer. Stálo by za to tradici oživit?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
to je celkom trefny clanok, aj Citroen ma problem s predajmi, a nechapem preco nespravia taketo combi, kde u inych znaciek je prave kombi najpredavajsia verzia. Vsak xsaru vacsinou vydavam aj tak ako Combi, a C4 picasso, je vyrazne drahsi. Ale to je ako Nissan sa rozhodol prestat ponukat vobec model Bravo, a myslim, ze aj kvoli tomu mal nizke predaje ze namal verziu Combi. Sak ked so zoberem modely Bravo,Brava, Marea,Marea weekend, tak to bol celkom uspech.
to je celkom trefny clanok, aj Citroen ma problem s predajmi, a nechapem preco nespravia taketo combi, kde u inych znaciek je prave kombi najpredavajsia verzia. Vsak xsaru vacsinou vydavam aj tak ako Combi, a C4 picasso, je vyrazne drahsi. Ale to je ako ked Fiat sa rozhodol prestat ponukat vobec model Bravo, a myslim, ze aj kvoli tomu mal nizke predaje ze namal verziu Combi. Sak ked so zoberem modely Bravo,Brava, Marea,Marea weekend, tak to bol celkom uspech.