Citroën C3 (2016): nová generace oficiálně venku, vzhlédla se v modelu C4 Cactus

(+ video) Nejen pružné ochranné panely Airbump na bocích, ale v podstatě i celkový design zvnějšku i uvnitř nové C3 kopíruje, napodobuje a rozvíjí styl modelu C4 Cactus.
citroen-c3-2016-nova-generace-oficialne-venku-vzhledla-se-v-modelu-c4-cactus-1100x618.jpgCelá galerie 114 Zdroj: archiv redakce

Francouzsko-čínský koncern PSA Group po sedmi letech nahrazuje modelovou řadu C3 nástupcem, který poprvé opouští klasický design malého hatchbacku (zde říznutého vajíčkovitou kabinou) a místo toho sází na styl obvyklý spíše pro crossovery. Aby ne, když se třetí generace C3 vzhlédla v Citroënu C4 Cactus a to nejen v hrubých rysech, ale také detaily, jako jsou nelakované plastové lemy blatníků, vícebarevné karoserie a také praktickými plastovými nárazníky na bocích nazvaných airbump.

Jestli to takhle nové „cé-trojce“ sluší, budete jistě schopni poznat i sami, nám se svými odvážnými tvary docela líbí, navíc Citroën umožní svým zákazníkům vybrat si z šestatřiceti základních barev, devíti odstínů některých panelů a tří typů zabarvení střechy. Stejně tak budou k mání čtyři různé verze interiéru opět odlišené barvami.

Na rozdíl od Cactusu se na palubní desce před řidičem objevily místo digitálního panelu klasické analogové budíky, poněkud níže umístěný dotykový displej, a abyste měli výčet kompletní, nechybí zde navigace se zobrazením 3D s dopravními informacemi přenášenými v reálném čase, parkovací kamera, systém pro kontrolu mrtvých úhlů či takzvaný ConnectedCam umožňující pomocí širokoúhlé kamery pořizovat fotografie a pomocí připojení je přenášet na sociální sítě, případně pořizovat krátké videosnímky.

Přesné detaily o pohonných jednotkách prozatím nemáme, víme ale, že se mezi předními blatníky objeví tříválcové motory série PureTech s výkonem 68, 82 a 110 koní a počítat lze rovněž s naftovými agregáty BlueHDi nabízejícím 75, respektive 110 koňských sil. V závislosti na volbě motoru bude k dispozici buď manuální anebo šestistupňová automatická převodovka.

1.7.2016 11:55| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist