Citroën C3 (2016): nová generace oficiálně venku, vzhlédla se v modelu C4 Cactus

(+ video) Nejen pružné ochranné panely Airbump na bocích, ale v podstatě i celkový design zvnějšku i uvnitř nové C3 kopíruje, napodobuje a rozvíjí styl modelu C4 Cactus.
citroen-c3-2016-nova-generace-oficialne-venku-vzhledla-se-v-modelu-c4-cactus-1100x618.jpgCelá galerie 114 Zdroj: archiv redakce

Francouzsko-čínský koncern PSA Group po sedmi letech nahrazuje modelovou řadu C3 nástupcem, který poprvé opouští klasický design malého hatchbacku (zde říznutého vajíčkovitou kabinou) a místo toho sází na styl obvyklý spíše pro crossovery. Aby ne, když se třetí generace C3 vzhlédla v Citroënu C4 Cactus a to nejen v hrubých rysech, ale také detaily, jako jsou nelakované plastové lemy blatníků, vícebarevné karoserie a také praktickými plastovými nárazníky na bocích nazvaných airbump.

Jestli to takhle nové „cé-trojce“ sluší, budete jistě schopni poznat i sami, nám se svými odvážnými tvary docela líbí, navíc Citroën umožní svým zákazníkům vybrat si z šestatřiceti základních barev, devíti odstínů některých panelů a tří typů zabarvení střechy. Stejně tak budou k mání čtyři různé verze interiéru opět odlišené barvami.

Na rozdíl od Cactusu se na palubní desce před řidičem objevily místo digitálního panelu klasické analogové budíky, poněkud níže umístěný dotykový displej, a abyste měli výčet kompletní, nechybí zde navigace se zobrazením 3D s dopravními informacemi přenášenými v reálném čase, parkovací kamera, systém pro kontrolu mrtvých úhlů či takzvaný ConnectedCam umožňující pomocí širokoúhlé kamery pořizovat fotografie a pomocí připojení je přenášet na sociální sítě, případně pořizovat krátké videosnímky.

Přesné detaily o pohonných jednotkách prozatím nemáme, víme ale, že se mezi předními blatníky objeví tříválcové motory série PureTech s výkonem 68, 82 a 110 koní a počítat lze rovněž s naftovými agregáty BlueHDi nabízejícím 75, respektive 110 koňských sil. V závislosti na volbě motoru bude k dispozici buď manuální anebo šestistupňová automatická převodovka.

1.7.2016 11:55| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist