Číňané chtějí Pininfarinu
Žhavé novinky o autech
Slavná karosárna je na prodej a má velmi vážného zájemce. Čínská skupina BAIC už koupila práva na techniku Saabu 9-3, ale potřebuje ji vhodně zabalit.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Žhavé novinky o autech
Slavná karosárna je na prodej a má velmi vážného zájemce. Čínská skupina BAIC už koupila práva na techniku Saabu 9-3, ale potřebuje ji vhodně zabalit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přece nechceme, aby se Čína pomalu ale jistě stávala světovou velmocí. V podmínkách, v jakých tam ti lidé pracují je mi na zvracení, nehledě na to, že zemi stále sužuje komunistický režim (a ještě dlouho bude). V Číně nebylo nic, naprosto NIC a její ekonomika rostla jen díky tomu, že kopírovala (né moc dobře) západ a velcí hráči si k nim přesouvali výrobu, čímž Čína dostala do rukou technologie a know-how naprosto zadarmo a to je špatně! Američané už konečně pochopili, že to byla kardinální chyba a snaží se vzrůstající vliv Číny ve světě minimalizovat tím, že zase pomalu ale jistě stahují výrobu některých věcí zpět do států. Kéž by to pochopil i zbytek světa a nenechal je investovat(strkat nos) do jiných projektů všude ve světě a nepřesouval k nim svoji výrobu. Teď se Čína snaží skupovat strategické podniky a investovat do všeho, co se hýbe, což je začátak našeho konce, budeme-li jim to prodávat.
Pokud vlastníkem nějaké automobilky Čína, tak při rozhodování o novém autě tuto značku vyškrtávám. Samozřejmě, je mi jasné, že v každém autě je něco čínského, ale v tomto směru číňany podporovat nebudu a raději koupím dražší věc vyrobenou v Evropě nebo v USA!
Co myslíte vy?
Přece nechceme, aby se Čína pomalu ale jistě stávala světovou velmocí. V podmínkách, v jakých tam ti lidé pracují je mi na zvracení, nehledě na to, že zemi stále sužuje komunistický režim (a ještě dlouho bude). V Číně nebylo nic, naprosto NIC a její ekonomika rostla jen díky tomu, že kopírovala (né moc dobře) západ a velcí hráči si k nim přesouvali výrobu, čímž Čína dostala do rukou technologie a know-how naprosto zadarmo a to je špatně! Američané už konečně pochopili, že to byla kardinální chyba a snaží se vzrůstající vliv Číny ve světě minimalizovat tím, že zase pomalu ale jistě stahují výrobu některých věcí zpět do států. Kéž by to pochopil i zbytek světa a nenechal je investovat(strkat nos) do jiných projektů všude ve světě a nepřesouval k nim svoji výrobu. Teď se Čína snaží skupovat strategické podniky a investovat do všeho, co se hýbe, což je začátak našeho konce, budeme-li jim to prodávat.
Pokud vlastníkem nějaké automobilky Čína, tak při rozhodování o novém autě tuto značku vyškrtávám. Samozřejmě, je mi jasné, že v každém autě je něco čínského, ale v tomto směru číňany podporovat nebudu a raději koupím dražší věc vyrobenou v Evropě nebo v USA!
Co myslíte vy?
Ale ona už Čína světovou velmocí dávno je.