Čína zaspala dobu ekologickou
Mercedes-Benz
Modrá vlna ze západu do Číny zatím nedorazila. Poptávka po hybridech a elektromobilech působí jako výsměch zákazníků vysokým investicím automobilek.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Mercedes-Benz
Modrá vlna ze západu do Číny zatím nedorazila. Poptávka po hybridech a elektromobilech působí jako výsměch zákazníků vysokým investicím automobilek.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Poněkud zkreslená informace. Čínští zákazníci mají velký zájem o hybridy, avšak nezajímají se o malé vozidla nebo tzn. mainstream. Když už kupuje čínská střední vrstva auto, tak musí mít patřičně velké rozměry nejlépe něco jako velké SUV nebo limuzína. Oblíbené jsou japonské (Nissan, Toyota)), americké (GM, Jeep)a německé značky (Audi, Mercedes). Velmi často, opakuji velmi často je vidět automobily s hybridním pohonem. Vláda také podporuje hybridní pohony příp. zavádění prostředků snižování spotřeby. Např. od roku 2011 plánuje povinné vybavení start stop systému pro všechny nová vozidla. Obávám se, že takové podpory není EU vůbec schopna…
Urcite suhlasim v pripade Pegingu, Shangaja…inak si mimo. Auta hlavne male a lacne. Casto vychadzajuce zo starsich EU modelov…