Čína zakázala dovoz některých Renaultů
Renault
Čínské úřady zakázaly import vozů Renault kvůli problémům s bezpečností.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Renault
Čínské úřady zakázaly import vozů Renault kvůli problémům s bezpečností.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
😀
spadl jsem málem ze židle 😀
:D:D Taky taky:D
…mně to zase připadá, že team expertů přijede, bude do číňanů tlačit rozumy a před nima rozebírat bezpečnost renaultu a číňan si bude dělat poznámky, aby za tři měsíce vyjela laguna pod názvem "kung pao li ce" a dostala v crash testu aspoň 1 hvězdu…Dobrou automobilku si vybrali – to se musí nechat…:D
asi to tak bude a to je na tom nejhorsi. Ne ze bych jim to nepral, ale nez se dobabrou k 5 hvezdam v novem tak vyrobi miliony ksindlu ktere budou zase jezdit 20 let po lukach a necestach dokud se nerozpadnou
Asi svou bezpečností ohrožují přirozenou regulaci tamní přemnožené populace.
Cina je velmi perspektivny trh – myslim ze sa za tym skryva logika typu "nemozeme predavat u vas? Tak nebudete ani vy u nas, a uvidime kto sa skor zohne."
V Evropě a Americe se podobná "skrytá" omezení dovozu provádějí už dlouhé roky: úředník si vycucá z prstu nějaké technické regule, o kterých ví, že je zahraniční konkurence nesplňuje a splnit nedokáže, a na základě jejich nesplnění dovoz zakáže. Vláda pak může směle vykládat novinářům a voličům, jak hájí svobodný obchod, vždyť přece nemají cla ani dovozní kvóty, ale ve skutečnosti těmito opatřeními domácí výrobce před konkurencí chrání, samozřejmě na úkor spotřebitele.
Tohle je dost okatý případ téhož, ale pravděpodobně to má být zároveň varování evropským zemím, že i Čína k podobné praxi přistupuje. A že si k tomu vybrali právě francouzský podnik, je víc než příznačné…
btw. už loni na podzim zakázala Čína dovoz aut Hyundai a Kia, ačkoli auta stejných značek, která jsou montována přímo v Číně, jim nevadí.
tak isto bol zmanipulovany crash test cinskych aut v Europe
licencni SUV Fronteru porovnavali s SUV o 20rokov mladsimi
mno kdyz nekdo vyda fronteru po 20ti letech to je hold tezky….
Presne tak, v ekonomicke teorii se tomu rika, jestli si dobre pomatuju, skryta omezeni dovozu. Jsou to veskere normy, ktere jsou delane prave proto. Myslim, ze zrovna Cina ale temito pravidli trpi nejvice, co se tyce dovozu zbozi do EU, USA a jinych vyspelich statu. Da se uvazovat treba tak, ze mozna i vetsina hracek, ktere se nesmi prodavat kvuli tomu, ze jsou nebezpecne, nebezpecne vubec nejsou atd. :o) Globalni ekonomice to sice skodi, ale ja proti rozhodne nejsem, komunisticke rezimy uz by mohly zmizet…
Tak to je doslova "brilliantní"
THUMBS-UP!!!!!!!!!
Z Číny mám vyrášku jen o ní slyším. Další z mnoha zářezů které z ní v mých očích dělají zemi kolem které by se měla udělat gigantická kopule ať je klid…
To že je to trh s obrovským potenciálem je jedna věc, ale co se týká aut, ta opravdu dělat neumějí. Korejcům také trvalo než se dostali na určitý slušný standard. U Číňanů to bude stejné. Auta prostě zatím dělat neumějí a ještě nějakou dobu umět nebudou.
To se říkalo i o Japoncích xD. Jednoho dne vyrobí auto, který všem vyrazí dech a nebude to počtem hvězd v crash-testu xD.
Neni to zajimava nahoda, ze asi 3 dny pred timto zakazem udelila Pariz cestne obcanstvi Dalajlamovi?
Kdyz se fr. prezident Sarkozy sesel pred nejakym casem s Dalajlamou, Cina varovala Francii aby se do situace okolo Tibetu nevmesovala. Kdo by cekal, ze to vyvrcholi takto?
Toto neni poprve. Je to standardni chovani Ciny. Kdyz byly v Evrope protesty proti olympiade (kvuli Tibetu), organizovali demonstrace a blokadu Carefouru – francouzskeho obchodniho retezce.
Takze nehledejte jinou logiku nez vydirani. Bylo by dobre, aby dalajlama dostal vyznameni vic. Az by pak cinane nemeli co jist, tak by je to snad trklo a zametli by si pred vlastnim prahem.
Vaše názory mi připomínají dobu 1970-89.Jak psalo Rudé Právo tak lidé mysleli.Vůdcové říkali,že vše na světě řídí politika! Taky ANO!Čína má dnes taková výzkumná střediska
(nejen pro autoprůmysl),tak velká a vybavená, že se odborný svět diví.Je otázkou času kdy ovládne autoprůmysl
v EU i přes jeho současný odpor.Staré pořekadlo praví:
"odříkaného chleba pak největší krajíc".