Čína poprvé v Paříži
Chtělo by se začít paralelou s legendárním historickým závodem Peking - Paříž, ale něco nám říká, že tentokrát to taková sláva nebude...
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Chtělo by se začít paralelou s legendárním historickým závodem Peking - Paříž, ale něco nám říká, že tentokrát to taková sláva nebude...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Beauty Leopard je fakt hnus – co ty kola, ani je neuměj namontovat doprostřed blatníků… připomíná mi to polský "angličáky", který mi kdysi táta přivez. Karoserie seděla na podvozku moc vepředu – prostě odfláklá socialistická výroba… Do něčeho takovýho bych si nesedl ani za nic….
Tohle je přeci jenom fotka udělaná přes pc, nikoliv skutečná a navíc ty alu kola jsou tam jen počítačově nasazená a taková kola dělá Fiat. Jinak si myslim, že to auto nevypadá nejhůř, půjde o to, kolik bude stát, jak bude spolehlivé a jaký bude mít motor, popř. spotřebu . Musím ale uznat, že design není již dnes zrovna nejmodernější, protože toto auto mi vzhledově silně připomíní křížence Hyundai coupé,Ford puma a Hyundai accord 1. generace.
Motory se do Geely Beauty Leopard dávají 1.3 (63 kW) a 1.5 (69 kW), takže nic moc (max. rychlost 180 km/h), ale kombinovaná spotřeba je u obou motorů rovných 6 litrů, což je relativě příznivá hodnota. Docela zajímavě vypadá interiér, který je ve stejné barvě jako venkovní lak. Nejzajímavější je ale jeho cena, podle prvních informací by v ČR mohla cena eventuelně začínat už někde kolem 170.000 Kč za základní verzi, která obsahuje vše v elektrice, kožená sedadla, DVD/VCD/CD/MP3 rádio a pár dalších užitečných věciček. Nemyslím si, že by se opravdu začal prodávat jenom za 170 tisíc, ale i kdyby cena byla dejme tomu o 100 tisíc vyšší, tak si určitě v ČR spoustu zákazníků najde. Kamenem úrazu ale asi budou crashtesty. :o( Bližší info k tomuto modelu je tady: http://www.geelymetop.com/c61.htm
Už se těšim na první český showroom pro čínská auta.. 🙂 Nebo by mohli udělat dohodu s vietnamcema tady a prodávat to u nich na stáncích ne? Podobná kvalita a nízká cena… 😉
To je prave ono: Vse v elektrice, kozena sedadla, ale o abs, esp, nebo airbagu spolujezdce si muzete nechat jen zdat. Myslim, ze cilova skupina je jasna a dosti specificka. Osobne si neumim predstavit, ze bych dal prednost tomuhle pred malymi evropskymi vozy typu Renault Clio, i kdybych si mel par korun priplatit nebo koupit nejakou predvadecku…
Omlouvám se za tu hrubku, měl jsem na mysli Hyundai Accent 1. generace.