Čína poprvé v Paříži

Chtělo by se začít paralelou s legendárním historickým závodem Peking - Paříž, ale něco nám říká, že tentokrát to taková sláva nebude...

Diskuze

6 komentářů

    Jano

    Beauty Leopard je fakt hnus – co ty kola, ani je neuměj namontovat doprostřed blatníků… připomíná mi to polský "angličáky", který mi kdysi táta přivez. Karoserie seděla na podvozku moc vepředu – prostě odfláklá socialistická výroba… Do něčeho takovýho bych si nesedl ani za nic….

    Honzousak

    Tohle je přeci jenom fotka udělaná přes pc, nikoliv skutečná a navíc ty alu kola jsou tam jen počítačově nasazená a taková kola dělá Fiat. Jinak si myslim, že to auto nevypadá nejhůř, půjde o to, kolik bude stát, jak bude spolehlivé a jaký bude mít motor, popř. spotřebu . Musím ale uznat, že design není již dnes zrovna nejmodernější, protože toto auto mi vzhledově silně připomíní křížence Hyundai coupé,Ford puma a Hyundai accord 1. generace.

    Mike82

    Motory se do Geely Beauty Leopard dávají 1.3 (63 kW) a 1.5 (69 kW), takže nic moc (max. rychlost 180 km/h), ale kombinovaná spotřeba je u obou motorů rovných 6 litrů, což je relativě příznivá hodnota. Docela zajímavě vypadá interiér, který je ve stejné barvě jako venkovní lak. Nejzajímavější je ale jeho cena, podle prvních informací by v ČR mohla cena eventuelně začínat už někde kolem 170.000 Kč za základní verzi, která obsahuje vše v elektrice, kožená sedadla, DVD/VCD/CD/MP3 rádio a pár dalších užitečných věciček. Nemyslím si, že by se opravdu začal prodávat jenom za 170 tisíc, ale i kdyby cena byla dejme tomu o 100 tisíc vyšší, tak si určitě v ČR spoustu zákazníků najde. Kamenem úrazu ale asi budou crashtesty. :o( Bližší info k tomuto modelu je tady: http://www.geelymetop.com/c61.htm

    Mikes

    Už se těšim na první český showroom pro čínská auta.. 🙂 Nebo by mohli udělat dohodu s vietnamcema tady a prodávat to u nich na stáncích ne? Podobná kvalita a nízká cena… 😉

    NewKy

    To je prave ono: Vse v elektrice, kozena sedadla, ale o abs, esp, nebo airbagu spolujezdce si muzete nechat jen zdat. Myslim, ze cilova skupina je jasna a dosti specificka. Osobne si neumim predstavit, ze bych dal prednost tomuhle pred malymi evropskymi vozy typu Renault Clio, i kdybych si mel par korun priplatit nebo koupit nejakou predvadecku…

    Honzousak

    Omlouvám se za tu hrubku, měl jsem na mysli Hyundai Accent 1. generace.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist