Chystáte se na výměnu pneumatik? Odborníci radí, jak na věc
rady
Čas na výměnu pneumatik je tady a s tím i další rady, jak správně přezout a čeho se vyvarovat.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
rady
Čas na výměnu pneumatik je tady a s tím i další rady, jak správně přezout a čeho se vyvarovat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ano,konzultujte s odborníkem,který vám maximálně poradí nejnevhodnější a nejdražší gumy neboť tomu nerozumí,jezděte k nám vyměňovat pneu,ale hlavně plaťte,plaťte,plaťte.
Kdo je neschopný si pořídit druhou sadu disků,tak ten ať si jezdí konzultovat s odborníky a platí za předražené služby.My chytří co máme dvě sady kol letní/zimní se v autorizovaném pneuservise ukážeme tak jednou za čtyři-pět roků maximálně na obutí nových pneumatik na disk a vyvážení než se pneu zase sjedou a to ještě jestli vůbec,neboť někdo má určitě v blízkém okruhu bydliště kámoše co vám to doma obuje a vyváží za zlomek ceny v pneuservise.
Navíc hovada co utahují šruby pneumaťákem bych z toho servisu hnal sviňským krokem.Vyvažování po každé sezóně je nesmysl a jen tahání peněz z lidí.Beztak servisák oddělá staré závažíčka,na stejné místa naklepe nové,shrábne pět stovek a už jedete.
Kdo je trochu schopný,tak si kola vymění sám před barákem za půl hoďky a za ušetřené peníze si může koupit nějakou dobrotu.
Já se letos na nějaké přezouvání vykašlu. Gumy mají vzorek nějakých 4,5 – 5 mm, takže mi vydrží akorát tak do podzimu, kdy koupím na zimu zase nové. Nevěřím, že auto bude mít v létě nějak zásadně vyšší spotřebu, jen je mi jasné, že na dálnici při třiceti stupních horka budou jízdní vlastnosti horší. To se ale dá předvídat. Navíc nevěřím,že by mi v takových podmínkách mohla prémiová, dva roky stará guma prasknout, což jsem od některých odborníků taky již slyšel.
Určitě nepraskne. Já mam zimáky starý 15 let na vyblbnutí a zatím žádněj problém 😀
Jen jednou v životě jsem se setkal s tím, že mi šrouby na kolech montér dotáhl momentovým klíčem na předepsaný moment. A to byl maličký servis kdesi ve vsi. Jinak to vždycky ty blázni dorvou jako hovada. Jednou jsem dokonce ohnul dva klíče a nakonec jsem musel zpátky do servisu, ať mi to povolí. Takže odborníci – nazdar. Už nikdy.
Je to už nějaký pátek , co mi odborníci v pneuserv. přezuli a vyvážili kola takovým způsobem , že mi volant při 80 málem vypadl z ruky! Na třetí pokus se jim tu jakž takž povedlo. Výsledek byl ten, že jsem si koupil starší vyvažovačku a přezouvačku a dělám si to sobě a rodině sám. ty prachy už jsou dávno zpátky co jsem do toho dal. do pneuservisu chodím max pro závaží a ventilky…
Nepraskne ani omylem, starý zimáky jsem dojížděl už hodněkrát. Jenom je potřeba myslet na to, že to skutečně hůř brzdí a hůř drží v zatáčkách.
Já si teda raději pneumatiky nechávám měnit v servise. Sama bych se do toho asi nepouštěla. Navíc v servise mi alespoň vždy řeknou, jestli jsou mé pneu ještě dobré, nebo jestli už by bylo dobré je vyměnit za nové. Právě zrovna letos jsem své staré letní pneu, měnila za úplně nové, které jsem objednávala z https://www.pneuok.cz/ Na těch starých by už prý nebylo zrovna bezpečné jezdit.