Chyba v Pačejově…

Václav Dunovský a Jiří Stross mají za sebou čtvrtou soutěž MČR.

Junioři Václav Dunovský a Jiří Stross mají za sebou čtvrtou soutěž MČR ve sprintrallye. Byla jí Rallye Agropa Pačejov. Rychlostní zkoušky v okolí Horažďovic a Sušice byly spíše rychlejšího charakteru, ale i tak již seznamovací jízdy slibovali zajímavé svezení, zvláště na nejdelší 13 km RZ. Ze soupeřů nechyběl nikdo, naopak konečně se vrátili známí junioři Petr Matějovský s Pavlem Dreslerem.Po noční bouřce zůstal povrch vlhký, ale rychle osychal, naše posádka zvolila na předek intermedia a dozadu řezaný slick. Tato varianta byla jistotou, ale po projetí první sekce, čítající 2 vložky bylo nutno si přiznat, že slick by byl možná vhodnější.RZ 1 zajeli kluci třetím časem v N2, ztráta 1,6 s nebyla na úvod nic dramatického.RZ 2 byla ve znamení kontaktu s pařezem zadní částí vozu na šotolinovém úseku, kousek po vjezdu do lesa. Rána šla naštěstí před kolo, takže bylo možné pokračovat dál. Po asi kilometru jízdy ale následovalo probrždění pravého odbočení, posádka musela couvat a vteřinky utíkaly. V cíli tyto události znamenaly ztrátu 8,6 s na vítěze vložky Šlehofera se Soběhartem.V následném servisu byl vůz zkontrolován a shledán nepoškozen a také přezut kompletně na suché pneu.RZ 3 + RZ 4 byly ve znamení stahování ztráty na vedoucí juniory Šlehofera se Soběhartem a druhé Henzla s Čečilem. To se i přes podle slov jezdce vlažnější začátek „trojky“ dařilo a ztráta na první místo rázem činila 2,8 s.RZ 5 + RZ 6 první z této dvojice zkoušek se velmi vyvedla Honzovi se Zbyňkem, na kterého naše posádka ztratila 5,6 s. „Nevíme kde jsme nechali tolik vteřin, kluci asi pěkně letěli“ zněl komentář ke ztrátě. Následovala krátká „lesní vložka“ která byla pro Vaška s Jirkou osudná. Při prvním průjezdu couvání, tentokrát o 100 m dříve, také v pravoúhlém odbočení při výjezdu na jedničku si Hondu stáhla krajnice do příkopy uvnitř zatáčky. Byl přitom poražen útlý stromek, díky kterému praskl nárazník. Diváci ale přispěchali na pomoc a prakticky jen díky nim tam kluci nechali jen minutu a půl. Rázem byli poslední v N2 a devátí v N.V servisu byl vůz znovu zkontrolován a nárazník opraven „fofrpáskami“. Do závěru nastoupili kluci s cílem vyjet aspoň nějaké body a zkusit se prokousat co nejvýš.RZ 7 + RZ 8 se vydařily. V součtu časů znamenaly smazání 28,8 s ztráty na třetí místo v N2. Na čtvrtou posádku přitom bylo k dobru 0,6 s! Ve skupině N i Junior2000 kluci obsadili shodně čtvrtá místa.“Byly to dneska jen a jen moje chyby, měl jsem si tam dát pozor, všem v týmu jsem se omluvil za pokažení boje o vítězství, snad jsem to v závěru aspoň trochu napravil“ hodnotil soutěž jezdec.“Velké poděkování od nás i od celého týmu patří v první řadě divákům, kteří umožnili soutěž dokončit! Dále mechanikům, našim partnerům a samozřejmě fanouškům!“ uzavřeli oba členové posádky.

Michael Daněk

20.6.2006 2:39

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist