Chrysler Voyager (2001 – 2007)
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model Voyager stál na počátku zrodu kategorie MPV, od té doby ale uteklo hodně vody. Jak obstojí dnes na trhu ojetin?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model Voyager stál na počátku zrodu kategorie MPV, od té doby ale uteklo hodně vody. Jak obstojí dnes na trhu ojetin?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý den, dovolím si nesouhlasit s článkem, voyagera vlastním již 7let, motorizace 3,8V6 AWD, najeto mám 360000km z toho jsem 170000 najel sám, s autem za tuto dobu nebyl jediný problém, čepy a uložení přední nápravy je v pořádku, převodovka řadí naprosto bez zaváhání, pohon 4×4 funguje skvěle a spotřeba je 12-15l LPG na 100km což na 2T vážící téměr 4,0l V6 je krásné, auto je pohodlné krásně se ovládá a ceny náhradních dílů jako jsou kotouče, destičky a podobně jsou super….Všechno je o zacházení s vozidlem, věřím že naftové verze s italskymi motory nestojí za nic….ale b enzínové V6 jsou bezproblémové, zajímalo by mě kolik km najel autor článku v tomto voze… Navíc V6 motory jsou OHV tudíž se nemění rozvody a podobně, jen olej, čož ušetří náklady, spotřebu oleje mám cca 2dcl na 10000km nepřijde mi vysoká, několik lidí v mém okolí má tutéž motorizaci a nemají také žádné problémy.
Jak tak to hodnocení čtu tak se nestačím divit co autor článku píše za nesmysly.Nevím teda kde na tom byl ale já mám chryslera 3.3 a né prvního a je to absolutně bezproblémové a pohodové vozidlo,na rozdíl od nněkterých prémiových evropských značek jako např vw….a pod .Zajímalo by mě kde pan autor načerpal tyhle „informace“? 🙂
Nezlobte se na mě ale recenze od autora mě připadá jak od člověka který v tomto voze nikdy neseděl.
Servis na vojtu je v některých případech levnější než u evropských aut,pro domácí kutily je velice velká nabídka náhradních dílů od vrakařů popřípadě nových od Mopairu, v Polském Walbřichu je speciální obchod na ,,Vojty“.Autor recenze mě přesvědčil že tyto recenze u ,,počítače “ nemají vůbec žádnou hodnotu!!!
Granda vlastním s motorem 3.3.Po přečtení recenze nevím, zda je to bráno jako vtip, ale spíše mi připadá, že recenzentovi v tomto autě někdo přejel psa a proto ho nemá rád. Naopak, s autem jsem velice spokojen pro jeho jednoduchost a spolehlivost, pokud se tedy bavíme o benzínovém šestiválu, který se již pár desítek let vyrábí a je tedy léty prověřen. Známí mají 3.8 a nemohou si jej taktéž vynachválit. Důvody jsou jasné. Spolehlivost, prostor, dostupnost a cena dílů a jak zde již zaznělo opravdu velké pohodlí na palubě.
Zmínka o automatu v recenzi není vůbec na místě, řadí velice hladce a ve spojení s motorem se jedná o mimořádně kultivovanou tichou jízdu. Vždy když přesednu z 7g-tronic, tak jsem mile překvapen, že i ten 4 kvalt je naprosto dostačující. Auto samozřejmě doporučuji všem kteří požadují odvoz pro sedm lidí + velký zavazadlový prostor, což je veliká výhoda oproti pseudo MPV typu Sharan, kde už není místo pro zavazadla, pokud v autě jede více lidí.
S vyše uvedenym člankem nemohu souhlasit mam VOYTY 2.5CRD R.V 2001 NAJ.300000KM auto bez problemu, zaleži jak se k autu chovame ,pravidelna udržba vyměny oil auto jezdi perfektně řazeni v pohodě. Vše je jen o majiteli.Hlavně je duležite aby měl dostatek chladici kapaliny a oleje. Dily jsou levne a dostupne.Zdravim všechny VOYTAKY!!!