Chrysler Sebring (2000 – 2006)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Sebring není skutečná „amerika,“ vznikal totiž ve spolupráci s evropskou částí aliance Daimler-Chrysler. Přesto na našich silnicích působí dost exoticky.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Sebring není skutečná „amerika,“ vznikal totiž ve spolupráci s evropskou částí aliance Daimler-Chrysler. Přesto na našich silnicích působí dost exoticky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Měl sem to 3 roky:
1) průměrná spotřeba 2,7 V6 je 9 litrů na sto, neznám súpronější V6ku.
je to moderní DOHC motor s proměnou délkou sání a výkonem 203 HP, Superbácká 2,8 V6 měla 193 :o)
že to žere ve městě 13 – a kolik žerou obdovné V6ky evropské konkurence? HM? Asi 8 litrů ve městě že.
2) žádné závady eletkriky krom vadného regulátoru větráku topení (cena 500 kč) sem neměl, natož pak praskání řemenů, o korozi se mluvit vůbec nedalo – vždy zadní tlumič výfuku je nerezový!! U karoserie rezljen přendí lem kapoty, jinak nic, prachy sou vyplněný hmotou, lemy blatníků oplastovaný,pokud to je ofiko EU verze a karoserie je celopozink.
Měl sem tam původní výfuk z fabriky a auto bylo starý 9 let , když sem ho prodával.
Brzdy sou špatný proto, že to někdo dojel na maximum a dal do bazaru, za to ale nemůže auto.
Když tanm dáte nové, brzdí to dobře.
Při dodržeování rychl. limitů nemůže být o vadnutí brzd řeč.
Jediný co je pravda je, že motor vyžaduje kvalitní olej a měnit každých 6 tis km.
Jinak nesmírně pohodlné a spolehlivé auto, díly za babku z USA a se servisy taky není problém.
Za rok co vlastním toto auto jsem měnil akorát olej a filtry. Najel jsem přes 40 tis. km a žádný problém. Spotřeba na zimních dle počítače 8,1 na letních asi o 1.5 vic.
Výkonově super proženu kdejakou Ochcávii f turbo naftě f metle a na hlínách :-)))))
Mám sebring kabriolet 2.7. Nedávno jsem jel na výlet z Beskyd do Žiliny a zpět. Spotřeba, věřte nebo ne, 7,9 l/100km v kopcovitém terénu!!! Jinak celoroční průměr 9,3 l/100 km. Ale to jen proto, že jezdím často krátké štreky. Jinak by to bylo méně. Špičkový motor!