Chris Bangle končí
2 fotografiemotorsport
Kontroverzní designér opouští nejen BMW, ale i celý automobilový průmysl.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
2 fotografiemotorsport
Kontroverzní designér opouští nejen BMW, ale i celý automobilový průmysl.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vím, že řada lidí z jeho děl není nadšena, ale já mezi ně nepatřím. Řady 5, 6 a 7 se mi v jeho pojetí velmi líbily a ani ta trojka sedan není tak špatná. No, pravda, X6 mě za srdce nechytlo – možná se do vnímání jeho designu promítlo, že v něm stále vidím podivného křížence a naprosto zbytečné a nesmyslné auto…
Jo, báva od Bangla jsou povedená. A X6? Ta je spíš nesmyslem jako celek
nahodou X6 je spicka a myslim, ze sa chyti velmo dobre..
prostě jen rozčeřil stojaté vody, BMW se díky němu stalo trendsettrem prémiového segmentu
Každý, kdo rozčeří stojaté vody je kontroverzní. O žádném desingerovi nebylo napsáno tolik.
alespon ze u trojky se musel drzet zkratka
Posledni opravdu pekne BMW bylo M3 E46.
Mně osobně se nejvíc líbili BMW před Banglem… E34, E38 apod…
Naprosto nesouhlasím se součastným designovým směrem BMW. Staré "béemvéčka" v sobě kombinovala hladké studené linie a přidávala k tomu trochu agresivity, každý kdo se na bmw podíval viděl že to je "sportovec", nikoliv auto pro páprdy. Uznávám že považovat 5ku nebo 7mu za sportovní auto je trošku naivní, nicméně vždy se bmw odlišovalo svým přístupem k luxusu a i za volantem starší sedmičky se dá docela pobavit, což se například o audi, které vás konejší luxusem a komfortním podvozkem říct nedá- svezení je to příjemné, ale určitě ne zábavné.
Pokud se podívám na dnešní BMW, ať se dívám jak se dívám nemůžu najít nic co by se tvářilo byť jenom trošku dravě: Oblé rohy, boční profil jak klobouk, zavalitá záď, světla zcela neurčitého tvaru, interiér jak nějaká obýváková stěna- žádný prostředek orientovaný na řidiče, nad kterým si libovali všichni majitele starších bmw (a nových audi), a mohl bych pokračovat…
Jasný, to že se mi nový bmw design nelíbí je moje věc, ale to že auto se téměř vůbec neodkazuje na minulost(na to na čem si bmw udělalo jméno) a to že z žádného bmw nevyzařuje cejch nečeho co je pro řidiče výzvou, tak to mi přijde jako obrovský nedostatek celého designového směru. Jistě nové bmw jsou limuzíny, nic jiného ani v dnešní době předpisů a norem být nemohou, ale aby CELÁ(!!) řada AUDI vypadala desetkrát líp/dravěji/sportovněji/schopněji než bmw, když žádná audi nedosahuje ani z poloviny takové zábavy a satisfakce z jízdy jako bmw, to mi přijde jako ta největší ostuda jež si mohlo bmw uštědřit a hlavně hrozná škoda. Dnes bych si koupil audi, ikdyž by mě to zamrzelo, ale BMW se mi prostě nelibí ani zvenku ani zevnitř.
PS: Abych přidal ješte hřebík do rakve: Tak i nové Mercedesy se mi líbí víc než bmw a to jsem neměl mergly nikdy rád..
Mě se jeho design líbil z 90%, žádná značka nezůstane navždy zakonzervovaná, na to už jsem přišel i já. A směr kterým posouval design u BMW právě Bangle se mi líbil.
Chceš říct že jeho sedmička se ti líbila? Když vezmu sedmičkový BMW tak – E23 pěkný, E32 hezký, E38 nádherný, E65 O muj bože co to sakra je??? No a teď nová F01 ještě docela jde…