Chevrolet Volt žere jeden litr na sto!

1 fotografieChevrolet

Plug-in hybrid Chevrolet Volt má rekordně nízkou spotřebu.

Diskuze

11 komentářů

    David

    Jak muzete napsat, ze PLUG-IN hybrid ma spotrebu litr na sto? To je jako napsat, ze elektromobily jezdej zadarmo…

    stunty

    no a ne snad? 🙂

    riderhenry

    to vypada na hybrid, ktery ma opravdu smysl. Vsechny ostatni byly zatim spise mene ekologicke a casto i neekonomicůke, obzvlast diky diskutabilni zivotnosti baterii atd. (nejsem odbornik, tak to nedokazu posoudit). Kdyby s timto autem opravdu slo jezdit treba za 2 litry (coz je dvojnasobek 😀 ), tak to urcite stoji za uvahu. I kdyz precejen, pred nekolika lety dokazala neco podobneho Audi A2 bez elektromotoru… Takze ja bych spis koupil ojetou Audi :o)

    BigBruce

    Jo a kolik stojí nabití baterií na plnou kapacitu, na kterou ujedete 60 km? To jsou další náklady a to nepočítám výdrž a výměnu baterií, starostlivost, …

    Je to dobrá cesta ale nelze mluvit jako o "zázraku"!

    riderhenry

    Ted nekdy jsem cetl clanek, ze plne elektricky pohon stoji pri dnesnich cenach elektriny zhruba polovinu, co benzin na provoz prumerneho auta, ale tezko rict.

    karel66

    Hlavní argument pro takováto vozidla je v současnosti ekologie , jezdí to na baterky a tím pádem ekologicky , prý . Přečtěte si na stránkách http://www.osel.cz článek Jsou hybridy ekologické ? Pokud tedy máte ekologické nutkání a milujete přírodu , shodíte hybrid ze skály a koupíte si Hummera ! Vypadá to tak , že první skutečně ekologické auto bude muset jezdit na ekology , pak to teprve bude fungovat .

    riderhenry

    Vsak ja na to docela kaslu, ropy je dost, ekologicka auta jsou uz davno a mely by nas trapit uplne jine problemy, kdyz uz. Mne jde spis o ekonomickou stranku veci, a prave proto bych sel treba do te ojete A2… ;o)

    Peto

    Myslím, že pohľad na to prečo sa postupne prechádza na elektrické autá sa postupne mení. Samozrejme z technického hľadiska je to neporovnateľne väčšia účinostť elektromotoru ako spaľovacieho, čiže ak sa vyrieši dobíjanie a uskladnenie energie tak autá na elektrinu budú neporovnateľne úspornejšie.

    Hlavným dôvodom v amerike sa ale začína stávať bezpečnosť, kde si američania konečne uvedomili, že platiť arabom za to aby im búrali mrakodrapy asi nie je tá srávna cesta a aj to, že keď nebudú potrebovať arabskú ropu tak budú môcť nechať arabov nech sa v pohode medzi sebou vraždia tak ako afričania a celému svetu to bude jedno.

    Myslím, že krajiny ako slovensko a čechy by vzhľadom na svoju úplnú závislosť od ropy a iných surovín by tiež mali robiť rozumnejšiu politiku a nie len tvrdiť, že ináč sa to nedá a keď je problém tak ísť s prosíkom za amerikou alebo eú.

    Peto

    Tento Volt má mať spotrebu 25KWh/1 míľu, čo je asi ,16 Kwh na 1 km tak to je pri cene 4Sk/KWh asi ,64 Sk/km a to je cena za normálny prúd nie nočný, takže dokopy to bude menej ako 1Sk/1km, to vychádza ne niečo okolo 2,5-3 litre na 100km, čo nie je zlé na normálny sedan triedy golfu, čo má zrýchlenie pod 9s/100Kmh.

    turbo

    a co vyroba tech baterii? co vyroba elektriny na jejich nabiti? a vyroba samotnyho auta? ta dohromady vyprodukuje tolik bordelu,ze by to z vejfuku nezvladla vypustit ani flotila dvanactivalcovejch limuzin za celou svoji zivotnost …ale ekoteroristi jsou spokojeny,automobilka ma kus papiru se "zelenym razitkem" a hipisacky rodiny v San Francisku se predhani,kdo si to auto objedna driv,ze?

    Ladislav

    tady je stránka o voltu http://www.chevroletvolt.cz

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist