Chevrolet Lacetti vs Peugeot 307 vs Škoda Octavia
25 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Souboj ojetých kombíků v ceně kolem 125 000 korun má tentokrát nečekaně vyrovnané hodnocení. A stálice v podobě Octavie Combi nedopadla nejlépe.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
25 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Souboj ojetých kombíků v ceně kolem 125 000 korun má tentokrát nečekaně vyrovnané hodnocení. A stálice v podobě Octavie Combi nedopadla nejlépe.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Musím říct, že většinu testů, které tu uveřejňujete mi vůbec nesedí. Srovnáváte vozy různých věků a proběhů km. Zaměřte se na stejně staré vozy se stejnými nebo podobnými km. Dále nesrovnávejte kde je vůz vyrobený, z tohoto testu jsem usoudil, že redakce nemá vůbec v oblibě Francouze..
to neva, ať klidně chválí ty předpotopní škodovky. aspoň jsou díky tomu ostatní auta tak příjemně levné 🙂
něco mi říkalo ještě než jsem ten článek přečetl, že octávka bude vítěz, že by telepatie? 😀
No kdybych měl 125 tisíc a chtěl domů odjet v autě, tak určitě nepolezu do áček. http://static.autoweb.cz/img/smiles/wink.png
A 123 tisíc za 10 let starou ochcávku – není to trochu moc?
Tu je krasne vidiet, ako je pokriveny cesky trh s ojazdenymi vozidlami. 5 rokov stare auto, v lepsom technickom stave kupite pomaly za nizsiu cenu, ako 10 rocnu Octaviu, ktora ma s najvacsou pravdepodobnostou stoceny tachometer a ani po technickej stranke uz na tom nie je najlepsie.
Ved co, ze jazdne vlastnosti su vdaka zadnej naprave uplne tragicke, a ze sa dozadu nepostavy vyssi clovek? Hlavne ze to ma velky kufor…
ale na druhou stránku jsou ostatní auta příjemně levná 🙂 třeba zrovna ti spropadení francouzi 😀
Dobrý den, tak jít auto na test do áček mi přijde z mého pohledu jako totální kravina – pokud se (a myslím, že ano) nejedná o skrytou reklamu. Přijde m, že auta poslali vybrat klasickou ženu (tím nechci urazit většinu žen :-)) – velice rozdílné časové odstupy u výroby vozů, testování vozu, který nefiguruje ve statistikách, které jsou do testu zařazeny… prostě objektivita testu = 0.
K AAA nemusím asi dodávat nic… ale dokáže mě vytočit, že tam přivezu oktávku z roku 2006, v kůži, automatu atd a oni mi za ní nabídnou 140 000 a pak tam prodávaj za takový peníze totální šlupky….
jj suhlas, ludia by sa mali uz povozit aj v inych vozoch a dostat konecne rozum :))
inak myslel si neposadi , lebo osobne nepoznam auto kde sa vzadu niekto postavi 🙂
K tomu testu se snad ani nemá cenu vyjadřovat.. Testovaná Octavia je založena na podvozku Golfu IV., který byl možná dobrou volbou ve své době, bráno dnešní optikou je to ale naprostá katastrofa. Příčný prostor je naprosto nedostačující, (O II. je v tomto citelně lepší), ze sedadel bolí po krátké jízdě záda, a to jsem nikdy neseděl na zadních sedadlech, kde má podle všeho být situace ještě horší. Závěrem bych chtěl říci, že zmíněný model si koupili rodiče mého kamaráda, jako Octavii Tour, r.v. 2011, a i když každý auto hodnotí tak trochu subjektivně, tak podle něj je Octa \“líná a užraná.\“ Má volba by 100% bylo Lacetti, k francouzským autům nemám důvěru k novým, natož ojetým.
jak lze mít v oblibě nespolehlivá auta ? Ne tedy všechny fr. značky, ale nemálo fr. produkce je kvalitativně slabší … to i má 10tiletá astra má méně problémů než o 1/2 mladší kolegův pažout a mnohé další co kdo ze známých má…
áčka ? ježdamane … to jsou ti \“prodejci\“, co používají klasické fígle aby zakryli problémy auta a oblbují neznalé zákazníky …
Když kupujete ojeté auto, tak na prvním místě je, jestli vám to bude vůbec jezdit. Z tohoto pohledu je pažout zcela mimo hru, ten je riskantní i v krytí zárukou. Jedničková oktávie jezdí spolehlivě a nekorodovaná i s rokem výroby 1996, takže i s rokem 2002 je to dobrá koupě. Je to držák a velmi dobře servisovatelný atomobil s čitelnýma závadama. Tady z těchto třech jednoznačně nejlepší volba.
Mě připadá skvělé, že novináři chodí do největšího bazaru a vybírají si tam běžná auta s různým opotřebením, protože u aut s nízkou cenou kolem 120 tisíc se už dá už předpokládat nějaká ta investice, jak třeba u toho pažouta do dílů na podvozku.
Pro běžného motoristu jsou takovéhle testy vynikající, pokračujte v nich prosím!
Radku, máš pravdu, AAA auto tyhle kombíky prodávájí za nějakých 30 % jejich původní pořizovací ceny, takže už je třeba počítat se servisem. Já bych si na to nechal stranou nejmíň 20 tisíc Kč – pořád je to lepší než kupovat úplně novou předraženou káru za 300 tisíc.
To myslíš opravdu vážně, že je lepší koupit 10 let starou Octavii s nejistou minulostí za 125 tisíc než o generaci mladší a úplně novou Octavii za 250 tisíc?
no ja mam uz tretieho francuza a nemozem si stazovat, predposledny CitroZX 1.6b odjazdil pol miliona a stale sa tesi dobremu zdraviu u dalsieho majitela a 406 Break 1.8b ma 235000 a teraz sa mu konecne pokazil central. Zapajkovat jednotku centralu a zas ide. Stale lepsi stary francuz jak novy talian alebo sOPEL, vobec nezrovnatelne s paskvilom Skoda
Jenže to byla ještě auta. Dnes se vyrábějí jako housky – trvanlivost šeredně krátká. V tomto případě se každý nedostatek projeví citelněji. Mimochodem, 406 asi poslení opravdu dobrý peugeot. Alespoň pokud hodnotíme i spolehlivost.
Ona totiž většina lidí nechápe, že ojetina je v 99% případů volba z musu, volba kompromisu. Já mám taky starší Hondu se kterou jsem spokojený, ale kdybych měl na nové auto koupil bych si samozřejmě nové, další už nové bude. Někteří prostě mají neutuchající touhu, si svou volbu \“obhájit\“ před celým světem, tak píšou, že ojeté auto je lepší volba.
Cena ojetych aut je od prirody (spis trhu) zcela presne vybalancovana tak, aby zhruba tolika lidem pripadalo zajimave si koupit ojetinu kolika lidem pripada zajimave se ji za tu cenu zbavit.
O cem ze se to prete? Jestli jste v prvni a nebo ve druhe skupine?
Opravdu ti přijde vybalancované, že 10 let stará Octavia I stojí polovinu nové Octavie II?
Když už odhlédnu všech ostatních nedokonalostí, už jen fakt že se z testu prakticky nic nedozvíme ho posílá někam na smetiště. Že je 1.6 v Octavii snaživá? Co si z toho mám jako vyložit? Snaží se ale nejde to? Je vážně skvělá? Z mojí zkušenosti je 1.6 mpi spíš naopak dost nesnaživá (když už mám používat místní výrazy) ODPAD!
No Chevrolet Lacetti je vlastne Suzuki Reno/Forenza a ta v crash testech ma 4*. Ale je fakt ze v USA. Cili nevim jestli je to stejne hodnoceno jako ty evropske, ale asi ano…
To ze Octavia mela najeto jen 123 000 km to je hloupost v AAAAuto bych si auto nikdy nekoupil stačeji tachometry a nejake vozy jsou i bourane a neni to uvedeno vim o cem mluvim muj strejc tam dela a tohle vsechno se tam deje sam mam Octavii a mam sni najeto 250 000 km a je to super auto ve sví trije urcite kdo chce pohodlne auto a hlavne spolehlive tak bych volil Octavii nejlepsi vyber maji na http://www.vyberauto.cz
Lacetti se prodává pod mnoha jmény. Mám, stejný rok výroby, a naprosto žádný problém – třeba mám kliku na konkrétní kus, ale je to spolehlivé auto. Jelikož nejsem ten, co chce jezdit v náklaďáku, tak mi nevadí (oproti octavii) menší kufr a naopak oceňuji velký prostor pro cestující.
Co se týče cenovek náhradních dílů tak nevím, odkud brali v redakci ceny – třeba tlumič přední se dá koupit od 1200 do 1800, ten dražší je originál GM.
Ľudia majú nejakú zvláštnu potrebu trieskať peniaze do starých vrakov z bazáru hlavne že sato volá octavia a ten test už bol vyhraný dopredu veď tam súťaží zase