Chevrolet Epica (2006 – 2011)

11 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Prostorný model Epica doplácel na neevropský vzhled přídě. Jeho prodeje nebyly největší a tak se ani na trhu ojetin nevyskytuje často.

Diskuze

9 komentářů

    Kolemjdoucí

    Malý Chevrolet Epica (alias Daewoo Tosca) nikdy nebyl vlajkovou lodí korejského Chevroletu (dříve Daewoo), tím byl v letech 2005-2007 Daewoo Statesman, 2008-2011 Daewoo Veritas a letos přišlo Daewoo Alpheon.

    Matislav

    Z autora ty předsudky jen tečou! Neevropský vzhled přídě?! – snad jen u zádě se o tomto dá hovořit. Jinak by asi zase napsal, že se to něčemu příliš podobá. Zbytečně mnoho displejů?! – to je snad subjektivní až moc, dle mého názoru zase je jich akorát, více informací je tak najednou dobře vidět. Mimochodem stabilizace se později dodávala už také. Slabé boční vedení? – je to snad pohodlná limuzína, přesto jestli nemá řidič 50 kilo, vedení je dobré. Malá nabídka ojetin? No, ona ta stádnost má také svoje \“výhody\“, že? Takovou Oktávku aby člověk na parkovišti radši včas začal hledat mezi dalšími třeba 50 kousky, o nějaké osobitosti zde také těžko hovořit. Mimochodem díly se seženou na Chevrolety všechny. Dále že Chevrolet je PŘEJMENOVÁNÍM korejské továrny – opravdu jen přejmenováním? Prý nejsou tiché ty šestiválce: jsou jedny z nejtišších a nejkultivovanějších na trhu! Brzdy brzdí přesně jak mají, umožňují citlivé přibrždění i dobré silné brždění. Prý u TDI jde za plynem celkem uspokojivě! Proč ne jednoduše dobře, když jde dobře?! Proč tyhle zpochybňující popisky! Co vůbec nechápu, jsou poznámky ve smyslu, že to není závoďák. Proč se tedy ještě nedivít u limuzíny, že není třeba náklaďákem nebo že se s ní hůř zaparkuje než s třídou A?! Proč je autorovi každý taky argument dobrý? Přijde mi, že zaspal dobu, jako podobní kritici podobných korejských aut a řekl bych, že si takoví musí hlavně zdůvodnit proč vlastně vyhodili takový prachy za svojí předraženou éééévropskou značku, tak radši udělají blbce z těch, co tohle prostě už vidí. Spíše by měl autor uvádět oprávněnější povzdechy, třeba nad absencí šestistupňové manuální převodovky, kterou by si EPICA rozhodně zasloužila. EPIC u nás bude v bazarech za uváděných 160.00 ještě asi dlouho málo, protože je to auto s daleko vyšší skutečnou hodnotou a je to navíc držák, jako byla a pořád ještě je předchůdkyně Leganza, a to je posun EPICY dále hodně znatelný!

    Andrew

    S tím mužu jen souhlasit a dodávám že jsem v tomhle autě jel a je to bomba.Kam se hrabe audi nebo pasat.

    Henri Kubala

    EPICU mám druhý rok, před tím jsem měl EVANDU v automatu a před tím ještě LEGANZU. Jsou to všechno kočáry, které mohou konkurovat všem evropským značkám. EPICA má velmi vydařený vzhled a kamkoliv přijedu, vždy vzbudím pozornost. AAA odborníci autům vůbec nerozumí. Mají naučeno pár vět a ty pořád opakují. Podobný komentář jsem četl i na EVANDU. Jo a co se týká spotřeby, jezdím po Praze, mám 24V šestíválec, tíšší motzor jsem jestě neslyšel a průměrná spotřeba je 6,9 l/100 km, což je dle mého názoru na tak velké auto velmi dobré.

    Driver

    jo, jo, v porovnání s felicií je to fakt bomba. Proti té i motor v epice tiše přede 🙂

    HK

    Felici jsem měl také a to v 1.6 provedení.
    Tak vím o čem mluvím a OCTAVIA II TSI rok výroby 2010 a už 2x vařila, vadný termostat. To je PARÁDA. Ale zpět k EPICE. Asi nevíte o čem mluvíte….

    HK

    Na toto auto nedám dopustit. 30.12.2011 jsem měl u Čadce těžkou autonehodu, byla tzv. čelovka. Z protosměru do mne vlétl v rychlosti cca 80 km/h RENAULT LAGUNA, já jel taky 80 km/h. My jsme všíchni v autě přežili, synovi jen pásy hodně pohmoždily břicho, seděl vzadu. Ten vtý LAGUNĚ měl smúlu (je mrtvý…) EPICA nám zachránila život, takže nejen pohodlný kočár ale i bezpečný.

    Matislav

    Ten Váš \“zážitek\“ je smutný a vlastně otřesný, ale také vypovídající, vypovídající o kvalitě vozu a možná i o troše štěstí. V každém případě přeji hodně dalších let bez jakékoliv bouračky a hodně zdraví. Mne, jako majitele Epicy, tahle informace a Vaše zkušenost samozřejmě trochu uklidňuje, ovšem i varuje! Rád jezdím i rychle a Epica (mám ji v dieselu a s chipem o výkonu téměř 200 koníků) umí k rychlé jízdě svádět … I když ve Vašem případě to asi až tak o rychlé jízdě nebylo, spíš o tom, že se člověk ocitne na nesprávném místě v nesprávný okamžik. Gratuluji, že jste si vybral bezpečné auto a mohl to sem napsat.

    otporník

    vy se komici

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist