Chevrolet Corvette ZR1: oficiální technické údaje

5 fotografiíChevrolet

Konečně známe přesná a oficiální čísla výkonových parametrů tohoto kladiva na předražené supersporty.

Diskuze

23 komentářů

    Atlis

    Na zadokolku slusne, ale GT-R je GT-R… 😉

    Hitman

    No GT-R je hustý, ale tohle by mohlo bejt taky šťavnatý 😀

    anonyomus

    šéf Nissanu musí řádit jak tornádo, když nějaká zadokolka má stejný zrychlení jak super hi-tech čtyřkolka GTR a v Nismo urychleně přitvrzuhí své plány s GTR 🙂

    krosnic

    Myslím že šéf nissanu má klidný spaní 🙂 Tohle auto je zacíleno na uplně jinačí skupinu lidí. Kdybych se měl já osobně rozhodovat, beru GT-Rko…s tímhle bych se vyboural jen co bych vyjel z garáže…:)

    Kocmeister

    Chci ho!

    Kocmeister

    Chci ho! Nebo jí?

    Lukáš

    Už jsem se vážně obával, že v jediném článku zapomenete pomluvit Octavie, ale kdepak,já se dočkal 😀 .. Obas Francouzi říkají : nešikové

    lada

    Nezní to špatně,ale interiér je k pláči a zatáčet to stejně nebude nejspíš umět.GTR je o něco dražší,ale o mnohem více lepší (dle všeho co jsem četl).Do oktávky se sice obouvat nemusí,je fakt,že zvlášť Fabie je k blinkání a koupit si ji může jen naprostý zoufalec.

    McZerro

    tak to prr. Ano interier neni nic moc, ale za tu cenu co chces? Mas 3 mega? Tak mas dve moznosti. Bud si koupis pomale slabe a tiche, lec luxusni porsche cayman, a nebo si za 1,6M koupis technologicky naslapanou (ano listova pera, ale ANO jsou z uhlikovych kompozitu a maj lepsi pruzne vlastnosti nez kdejaka vinuta pera… navic ma podvnozek elektronicky rizene tlumice a je laden na nurburgringu, ne na letisti) vykonou corvette se zvukem ktery strasi male deti, a zbylych 1,4M muzes vrazit bud do druheho auta (treba S80) nebo si u callawaye (dvorni upravcer covrette) nechas totalne prepracovat interier dle sveho, a ZR1 s interierem potazenym mekouckou kuzi prokladanou chromovanymi ozdobami vypada opravdu senzacne. Takze jakou variantu si vyberes?

    traktorista

    vezmu corvettu. Necham ji tak jak je, protože i když je ze super serie, tak casem stejne bude klesat jeji hodnota. A s timhle motorem by mi stejne stacily pedaly a volant. 1,4 mega dam do bydleni nebo koupim nekde nejaky pozemek

    krosnic

    Až na to, že porsche cayman nestojí 3 mega…Cayman a jakýkoliv jemu příbuzný – tzn. kupátko za 1,5-2mega je mnohem víc použitelný na 95% veškerého ježdění. A těch zbylých 5% času co budeš kroužit řekněme po okruhu to nezachrání i když to bude dechberoucí zážitek.

    A jen tak mezi náma…moc bych si nevsadil na to, že s corvetou budeš o tolik rychlejší…zvlášť když nedej bože zaprší…:)

    j.boyle

    Co ja vim tak Corvetta ma v tyhle generaci lichobeznikovy napravy. Nebo se pletu?

    matheus

    A listové péra má v předu i v zadu. To taky stojí za zmínku. Koukám že tahle koncepce stále funguje, ale s nerovnostmi si Vette prý moc nerozumí.

    SkylineGT-R

    Tento clanok nedosahuje standardnu uroven autowebu, bohuzial. Opis je prehnane "brutální" a "dechberoucí", naviac to zakryvenie casopriestoru, to je na mna fakt moc. Take zvelicenie si zasluzi mozno auto, ktore prekona Veyron.

    Absolutne nechapem, aky ma zmysel napisat, ze 335i, 350Z a spol maju v porovnani s tymto smiesny vykon? Aby ste mali viac odkazov na Vase stranky? Potom to robte menej okato. To mozme rovno pisat ze 335i ke v porovnani s Chevroletom Spark raketa. To je velmi urcite prinosna informacia, ale pre skolakov a laicku verejnost, nie citatelov autowebu. A nakoniec to dorazite tym porovnanim na 400 metrov s rodinnym hatchbackom. Tak uz viem, ze Corvette je naozaj rychly supersport, pretoze prekona 335i aj rodinny hatchback.

    A nakoniec ta cena! Ano, bude lacna, ale vas text je uplne zavadzajuci, viete dobre ze uz Z06 tuto cenu vyrazne prekonava a naviac prepoctenu cenu porovnat so Zondou???!!! Vykonovo najblizsi rival? Ale co realny rival? Aj keby sme sa chceli tahat o cisla, LP640 je vykonovo blizsie a je ovela lacnejsie. Ja viem, ze autoweb a zvlast aj take auto je o emociach, ale toto nie je dobry smer. U hociakeho ineho serveru by mi to bolo ukradnute, ale autoweb je moj oblubeny.

    Sorry som sa rozpisal, ale toto ma udrelo do oci naozaj. Berte to ako konstruktivnu kritiku, drzim palce.

    1nt3Grac2

    ze by byli srovnavani i kvuli cene?

    Comper

    Presne moja rec, autoweb bol kedysi dobry server, ale poslednu dobu sa tu da docitat len sami bullshit. Tento clanok je toho jasnym prikladm. Ziadna relevantna informacia, len same keci. Du blejt velebosti…

    bubusparco

    Teda… nie z NASA, ale z USA. Podla mna vsak tak isto ako aj produkty z NASA bude toto jazdit/lietat na raketovy benzin. A k porovnaniu s GTR… osobne sa mi viac paci design Corvetty, ale zaujimalo by ma, ze ako by vyzeral suboj tychto 2 aut na okreskach.

    Bmw M5

    Nezda sa mi ze by ste to mali porovnavat s konkurentmi ktorych ste uviedli v clanku pretoze motorizacia je rozdielna. Dost sa lísi. Skor by ste mali porovnat taku M3 s Corvetou, alebo M6, a ak si vsimnete tak BMW netreba velke objemi ako u inych znaciek, u BMW sa divaju aj na spotrebu. Z 3,0 dostanu tolko vykonu co iny nie z 4,0 alebo dokonca 5,0. To stoji za zmienku tiez.

    bubak

    mam 1.6mil a chcem mat super rychlu karu, tak na m6 mi chyba skoro 1mil, proste idealne druhe auto do rodiny 🙂

    krosnic

    Snadno…GT-R by vytřelo vette zrak. Pokud by teda GT-R neřídila moje babička a corvetu Schumacher..:)

    Hitman

    Všichni děláte jako by jste byli Stigové a jezdili s těmahle autama každej den. Buď to mějte aspoň odzkoušený v reálu nebo nepruďte takovejma kecama ju ?:D Nemůžete soudit, co je rychlejší dokud se v tom neprojedete ne ?

    tipak

    muj tata ma ferrari spidet jede to rychle asi tak zhruba pred tydnem jsme s nim jeli 295 kmh.

    jiRkaS

    pocitam ze po dovezeni a prihlaseni bude stat tak 3 mega a gtr si proti ni neskrtne v zadny discipline

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist