Chevrolet Captiva (od 2006)

9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

SUV s korejským pasem Chevrolet Captiva je technicky spřízněno s Opelem Antara. Na trhu se však Captiva objevuje častěji. Co od vozu čekat?

Diskuze

3 komentáře

    Fanda

    Koupě Captivy , ale i Antary je pouze pro odvážné kupující s plnou peněženkou. Auto má totiž poddimenzované naprosto všechno. Elektronika která dokáže na dálnici zhasnout motor a ten po opětovném nastartování další půl rok běží jako by nic, spojka se setrvačníkem za 50tKč s životností cca 50tkm, mazání kolabuje vinou častých regenerací DPF takže i když si žádá olej výměnu klidně po 12tkm tak stejně jednoho dne odejdou vačky. Klepající nápravy, výfuk rezivějící už na novém autě a průměrná antikorozní úprava karoserie jsou jen maličkosti které auto staví na úroveň Lady Nivy – ta na rozdíl od Captivy alespoň něco vyjede. Výborná je i automatická klimatizace která mixuje vzduch pouze dvěma způsoby – buď jen topí nebo jen chladí. Na tomto autě je krásně vidět, že stačí udělat pěkný design a primitiv jenž potřebuje ve společnosti vypadat IN to koupí.

    sachr

    Ja bych to tak hrozne nevidel, je to auto jako kazde jine ma mouchy, ale to ma snad kazde a ono zase ta cena. X6 od BMW na tom neni lip.

    Petka

    Mám najeto 200000,- Km a spokojenost. Než začneš pomlouvat měl by jsi se také povozit.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist