Chevrolet Captiva 2.0 D

27 fotografiíChevrolet Captiva

Na pozůstatcích nepříliš úspěšné korejské značky vyrůstá nová automobilka… se starým názvem.

Diskuze

22 komentářů

    Yaroukh

    Stejně jako u testu Cayenne a X-5 se mi tohle video nedaří stáhnout celé. Stahování je samovolně přerušeno dřív, než je video stažené

    U prvně zmiňovaného jsem se na to vybodnul po dovu pokusech, skončil jsem jednou na 36mb, podruhé snad na 44mb. Teď se mi stáhlo 140kB a browser hlásí Downloads complete.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    O problému víme a snažíme se ho řešit. Osobně jsem to urgoval snad už dvacetkrát. IT oddělení provedlo sérii testů, ale nezjistili chybu. Já vím – to je vám k ničemu, když zrovna u vás ta chyba existuje. Zažádali jsme o zcela jiné systémové řešení, doufejme, že to konečně pomůže. Věřte nám, že se snažíme.

    Honza

    Dobry den, dnes jsem Vas videl ve Zborovske v peknem Mercedesu tridy E. Jedna se o testovani, nebo o Vase auto (pripadne sluzebni)? Jak jste s nim spokojen? Diky za reakci :), s pozdravem Honza B.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Svět je malý a Praha ještě o trochu menší. Můj Mercedes to tedy opravdu nebyl – byl testovací a šlo o speciální edici se spoustou výbavy za rozumnou cenu – což se u Mercedesu často nevidí. Takže se těšte na krátký testík.

    Yaroukh

    V pohodě, jen jsem to chtěl "nahlásit", aby si všichni třeba neříkali "o tom už určitě věděj".

    Ještě by se někdo mohl kouknout na nefungující link "Návrat na obsah článku". (Ten se snažím podobně naprášit už docela dlouhou dobu; zatím 3x bez úspěchu. :o)

    Yaroukh

    a zdá se, že jsem nepochodil ani napočtvrté

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Nebojte se, komentáře i maily čteme, o problémech víme. Kdybych je mohl napravit lusknutím prstu, už je všechno dávno v pořádku, bohužel naši programátoři nějak na lusknutí nechtějí fungovat. Urgoval jsem to nesčetněkrát, v momentální situaci mám pocit, že už to vypustili a soustředí se na novou verzi stránek. Pevně doufám, že tam už bude fungovat vše jak má…

    Yaroukh

    OK, dám si pohov až do nové verze ;))

    McGreen

    Probůh, proč se u těchto velkých SUV hodnotí motor z pohledu rychlosti. Jsem majitelem Captivy a rozhodně jsem si ji nepořídil kvůli závodění s poblázněným mladíčkem v octavii, ale ke klidné a bezpečné jízdě po silnici plné bláznů, kterým pravidla neříkají vůbec nic. Navíc se potřebuji dostat i v zimě na chalupu na horách, kam vede jen polní cesta do celkem prudkého kopce (uvidíme, zda se tam dostanu, to ukáže až letošní zima). Jezdím s Captivou kolem 2000 otáček a žádný problém. Myslím, že 150 k při 4000 otáčkách a 320 Nm kroutící moment pri 2000 otackach, jsou uplne dostatecne. Srovnejte je se 150 k pri 6200 ot a jen 192 Nm pri 4200 ot u vychvalovane Hondy CRV. Jiste je to asi skvely vuz na silnici, ale do lehciho terenu se uz vubec nehodi svou svetlou vyskou.

    Jinak pro vsechny, kdo premysli o Captive, super auto. Ja resim zatim jen spotrebu, ktera by mela klesnout. Navic ji mam v automatu. Nejaka zpetna vazba od silnice? Reknete mi, kdo vubec vi, o cem je rec? Neni to prece Impreza nebo Evo!

    trutik

    Honza Koubek urcitě myslel u Hondy motor 2.2 I-CDTI, to znamená diesel…. který je do CR-V stvořený…

    BTW. taky mám problém stáhnout to video, LQ celkem no problem, ale HQ mi odsekne v cca 5MB

    McGreen

    To jsem ale truhlik. Jasne 2,2 I-CDTI ma podstatne lepsi parametry. Nenapadlo me, ze v te tabulce bude benzin. 2,2 ma 140 k pri 4000 ot a koutici moment 340 pri 2000 otackach. Pak se to vysvetluje a motor vypada v mnohem lespich barvach. Mel me zarazit ten kroutici moment, ktery by byl na diesela hodne nizky.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Jen pro informaci: dieselový motor v CR-V má 140 koní a 340 Nm (ve stejných otáčkách, jak Captiva). Benzínový model se ve srovnání objevil omylem, uznávám, že tam neměl co dělat. Honda je o něco lehčí a zejména má výrazně nižší těžiště.

    Nicméně nevím, kde jste v článku našel hodnocení motoru z pohledu rychlosti. Psal jsem především o jeho nekultivovanosti. O závodění s mladíčky v Octaviích jsem nepsal ani v tomto článku, ani v žádném jiném. Kromě toho, dobrý výkon a zpětná vazba nejsou potřeba primárně na nějaké závodění (o tom by v Captivě uvažoval opravdu jen chorý člověk), ale kvůli bezpečnému předjíždění a bezproblémovému manévrování v případě krizové situace. Kromě toho, pokud člověk skutečně rád řídí, užije si dobře nastavené auto i při naprosto předpisové jízdě – ovšem nepředpokládám, že je to příklad majitele naftové Captivy s automatem, to je pravda.

    A čistě pro informaci: s CR-V jsem zajel i na pořádně rozbité polní a lesní cesty a se světlou výškou jsem neměl nejmenší problém. Činí 17,5 cm, což oproti 20 cm u Captivy zas tak velký rozdíl není.

    McGreen

    O motoru jsem si už nasypal popel na hlavu výše. 🙂

    Asi jsem se Vás nechtěně dotknul. Nebyl to ani tak útok na Váš článek, protože ten mi přijde vyvážený. Ale spíš obecná výtka k některým "novinářům". Asi mě rozčílili v nedávném srovnávacím testu, kde neměli co napsat za výtky, ale úkol zněl jasně: "sestřelit". Napsali, že motor splňuje jen normu Euro 3, což je úplný nesmysl.

    A pak o té rychlosti fakt píšou všude. Při předjíždění není vůbec žádný problém. Kick-down funguje skvěle a když už se chci trochu "rozšoupnout", tak si zařadím na "manuál". 🙂 Fakt na tu váhu… Jasně V8 to není. 🙂

    CRV je urcite povedený, ale to víte, teď je Captiva miláčkem rodiny, jak v té jejich televizní reklamě. 🙂

    Marek

    zaujímalo by ma či by si takto písal aj keby si tú captivu nevlastnil….

    McGreen

    … bych aj tak pisal len dobre o Captive. Mne se libila uz pred tim. Ale na poli SUV jsem ridic zacatecnik, takze asi nebudu uplne erudovany. 🙂

    Nenasel jsem (jako ridic uzivatel) zatim zadne negativa, krome spotreby. Ta me zatim desi, ale snad to klesne. Dokonce i po meste se s tim jezdi dobre. I kdyz do rady aut jsem jeste nezajizdel. 🙂

    Marek

    Predpokladam ze Captiva je tvoje prve SUV… je jasne,ze nemas moznost porovnavat,inac by si ju tak nevychvaloval…. osobne som v nej stravil par kilometrov,nie ako sofer,ale ako spolujazdec…a ver mi, su aj (podla mna) lepsie auta triedy SUV ako je toto… len to chce vyskusat konkurenciu,a uvidis…

    McGreen

    Tak tohle mam uplne nejradsi. To vis, ze ti verim, ze existuji lepsi SUV, ale bohuzel jsem jeste nevidel, aby se v jednom auto skloubilo vse nej. Vzdy si musis volit mezi tim, co je pro tebe nejdulezitejsi, ne? Pokud tedy nejsi miliardar a nedelaji ti auto na miru. Vis, v kolika autech ja sedel na miste spolujezdce, a nikdy bych si nedovolil soudit po ujeti par kilometru na tomto miste!

    Captiva ma sve zapory, ale ty jsou z meho pohledu az druhotne. Proto padla volba na ni.

    Preju ti jeste hodne kilometru pri poznavani a hodnoceni aut z mista spolujezdce.

    Marek

    Mam na mysli spracovanie interieru,kvalitu podvozku,hlucnost motoru,to znamena veci,ktore objektivne dokaze posudit aj spolujazdec bez toho aby mal nohu na plynovom pedali… samozrejme,jazdne vlastnosti posudit nemozem,ale kopec inych veci ano,aj ako spoluzajdec…alebo sa mylim? 🙂

    McGreen

    Po dvoutisicich kilometrech: interier super, hlucnost motoru pri nizsich rychlostech vyssi, mohlo by to byt lepe odhlucneno, ale ve vyssich rychlostech bez problemu. Spotreba uspesne klesa, takze uz snad zadny problem. Jen obyvkle uvadene sedacky by opravdu mohly mit lepsi bocni vedeni. A pak trochu slozitejsi ovladani radia. V tom se vyznat chce chvilku casu. Nez jsem naladil, kde davali prenos z CR-Nemecko, tak mi to trvalo snad dvacet kilometru. A pak vetrani je trochu horsi, nez jsem byl zvykly. Asi to ale musim trochu zazit.

    Jenom skoda, ze to nema vzduchove perovani. 🙂 Nahon na vsechny ctyri jsem jeste nevyzkousel na mokru, neb je sucho jak v africe, ale po horske ceste do prudkeho kopce si nehrabne, krasne se necha otocit, rozjizdet se a couvat. Fakt parada. S dvojkolkouch bych si to netrofl. 🙂

    Tak zdar a fakt vrele doporucuju. Uvidime, jak bude poruchova. Snad do ni Nemci vlozili neco ze sveho umu a preciznosti a Korejci do toho vlozili pracovitost.

    Zdar.

    el checo
    Dobry den,
    jancik

    dobry vecer, rozhodujem sa medzi novou Kaptivou,Honda CRV alebo Hyundai santa fe. Hyundai a honda pridu nove po lete. Bol som pozriet captivu, pekne velke auto, vybava a tech. vymozenosti nic moc, no stacilo by. Co odporucania ?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist