Chevrolet Camaro SS 6.2 V8
23 fotografiíChevrolet Camaro
Obří motor a výbušná povaha jsou jen jednou stranou mince. Pro plno zákazníků bude stěžejní především vzhled a skutečnost, že každý den Camaro nepotkáte.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
23 fotografiíChevrolet Camaro
Obří motor a výbušná povaha jsou jen jednou stranou mince. Pro plno zákazníků bude stěžejní především vzhled a skutečnost, že každý den Camaro nepotkáte.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Asi nejcharakternější auto současnosti. ikdyž bych ho radši s manuálem. Spotřeba je nádherná ale to bohužel lidem, kteří neustále tlačí očima to svoje HTP nevysvětlíte, jsou lidi co nechápou že auta můžou být jen pro radost.
Je to jenom muj pocit, že je to auto až neslušně levný?
jen k tem brzdam, mel jsem uplne stejne camaro jen s manualem a jezdil jsem s nim na jednom autocar day v sosnove a byl jsem az prekvapen kolik brzdy vydrely, jezdeni cele dopoledne na tak malém a pro camaro nevhodnem okruhu jako je sosnova…. rozhodne to driv vzdaly pneumatiky …
No, pokud vím, v Sosnové se nebrzdí z vysokých rychlostí – maximálně tak ze 120 km/h v případě Camara. Tam nemám problém ani s M3. Ale když pak jedete třeba do Brna, kde brzdíte během jednoho kola několikrát z více než 200 km/h (Most dá brzdám také hezky \“zahulit\“), mají auta často problém. V Mostě mi vydrží M3 asi tři kola, v Brně to brzdy vzdají ve druhém kole. Pochybuji, že na tom Camaro bude výrazně lépe.
Sice nevim, jake ma M3 E46 brzdy, ale jeslti to neni jeji slabe misto (popravde, neslysel jsem nic takoveho), tak je srovnani s takovym autem pro Camaro vlastne celkem kompliment, ne? Kdyz prihledneme k cene, taky i puvodu a zamereni auta…
Čekal jsme na tento test doooost dlouho. Díky za něj.
Pár poznámek: Pravda, americké musce car a další obludy vás nutí jezdit pomalu, tak jako mě nutil Escalade jezdit snad 40km/h po městě… protože se tak cítil nejlépe.
Dále pak souhlasím s tím, že spotřeba je na takovou svini perfektní.
Super test, díky moc!
400ps pod mega? Hmm, dobrý kauf!
400ps pod mega? Hmm, dobrý kauf!
\“jako když vypustíte nasupeného rotvajlera na drzé a nevychované dítě. \“ – myslím, že tohle přirovnání docela ujelo…. 🙂 🙂
Proč? A v čem?
Úžasně nádherný auto.
Nevím jak moc umíte číst, ale místo komplimentu je to spíše míchání jablek s hruškama. To, že Camaru vydrží brzdy někde při blbnutí na parkovišti nebo malém okruhu, neznamená, že jsou lepší než brzdy auta, které nevydrží opakované brzdění ze 200 km/h. A nebo jste krokodýl s jehněčími nohami, to by z toho taky mohlo vyplývat, že?
Na okruh se s ním teprve chystáme (asi Most) a jsem zvědav. Dám vědět co na to budou brzdy říkat 🙂
Na okruh se s ním teprve chystáme (asi Most) a jsem zvědav. Dám vědět co na to budou brzdy říkat 🙂
Proč mám ten pocit, že ta SPZ na čumáku to auto ničí? 😀
Jiank krásný vůz. Doufám, že mi jednou bude stát v garáži.