Chevrolet Camaro 1969 s výkonem 2000 koní
19 fotografiíChevrolet
Když tuning, tak pořádný! Klasický Chevrolet Camaro dostal "decentně" přepracovaný motor Big Block, který na zadní kola posílá výkon dvou Veyronů.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
19 fotografiíChevrolet
Když tuning, tak pořádný! Klasický Chevrolet Camaro dostal "decentně" přepracovaný motor Big Block, který na zadní kola posílá výkon dvou Veyronů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Luxus! A kdy se to dostane do sériovky? 😛
já myslím že brzo, je tam přece turbo = ekologický, moderní a downsizingový motor
To je něco pro Pana Berana na jízdu po městě pro rohlíky.
🙂
Toto nechápu. Dát turbodmychadlo(a) na takový fajný motor? Proč? Tím totálně zabili chatrakter toho osmiválce. Když už to muselo být s přeplňováním, tak s kompresorem. Navíc ani ten výkon není nic moc, protože zvyšováním plnícího tlaku turba lze koně šroubovat úplně snadno, a že takový Big Block vydrží nějaké plnící tlaky.
Nakonec mým osmiválcovým hrdinou stejně zůstává atmosféricky plněný Weineck 780cui.
je vhodné si uvědomit, že čím větší motor, tím lepší je schopnost natlakovat intercooler i turbo…. V tom tkví kouzlo a význam….
a jelikož dragstery točí kolem 8-10RPM tak má dmychadlo několikrát tak větší smysl pane 😉
hezké, zajímalo by mě kolik desítek kilometrů vydrží převodovka, nebo samotný motor.
Pokud vidíte smysl v maximálním výkonu, pak pochopitelně ano. Nicméně v takovém případě není 2000 koní z takového motoru nic, čím by se dalo chlubit. Právě kvůli tomu, co jste popsal, není problém vykouzlit prostým zvýšením tlaku turba obří čísla, tím tuplem se závodním palivem. A motor dragsteru musí (při nejhorším) vydržet necelých 1000 otáček klikové hřídele. Proto mě tato hra čísel nijak nevzrušuje.
No on právě motor může mezi kompletní repasí vydržet i jednotky kilometrů, a klidně jenom 20 sekund ostrého chodu. Převodovky se u takovýchto aut mění prakticky preventivně a neustále. A největší sranda je samozřejmě se spojkou.