Chevrolet Camaro 1969 s výkonem 2000 koní

19 fotografiíChevrolet

Když tuning, tak pořádný! Klasický Chevrolet Camaro dostal "decentně" přepracovaný motor Big Block, který na zadní kola posílá výkon dvou Veyronů.

Diskuze

8 komentářů

    Charlie

    Luxus! A kdy se to dostane do sériovky? 😛

    spooon

    já myslím že brzo, je tam přece turbo = ekologický, moderní a downsizingový motor

    Kuban

    To je něco pro Pana Berana na jízdu po městě pro rohlíky.
    🙂

    Rukavice

    Toto nechápu. Dát turbodmychadlo(a) na takový fajný motor? Proč? Tím totálně zabili chatrakter toho osmiválce. Když už to muselo být s přeplňováním, tak s kompresorem. Navíc ani ten výkon není nic moc, protože zvyšováním plnícího tlaku turba lze koně šroubovat úplně snadno, a že takový Big Block vydrží nějaké plnící tlaky.
    Nakonec mým osmiválcovým hrdinou stejně zůstává atmosféricky plněný Weineck 780cui.

    Kuban

    je vhodné si uvědomit, že čím větší motor, tím lepší je schopnost natlakovat intercooler i turbo…. V tom tkví kouzlo a význam….

    a jelikož dragstery točí kolem 8-10RPM tak má dmychadlo několikrát tak větší smysl pane 😉

    hezké, zajímalo by mě kolik desítek kilometrů vydrží převodovka, nebo samotný motor.

    Rukavice

    Pokud vidíte smysl v maximálním výkonu, pak pochopitelně ano. Nicméně v takovém případě není 2000 koní z takového motoru nic, čím by se dalo chlubit. Právě kvůli tomu, co jste popsal, není problém vykouzlit prostým zvýšením tlaku turba obří čísla, tím tuplem se závodním palivem. A motor dragsteru musí (při nejhorším) vydržet necelých 1000 otáček klikové hřídele. Proto mě tato hra čísel nijak nevzrušuje.

    Rukavice

    No on právě motor může mezi kompletní repasí vydržet i jednotky kilometrů, a klidně jenom 20 sekund ostrého chodu. Převodovky se u takovýchto aut mění prakticky preventivně a neustále. A největší sranda je samozřejmě se spojkou.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist