Chcete naše nové auto? Vyzkoušejte ho na okruhu
Toyota
Takhle nějak teď radí prodejci novým zákazníkům ve městě Naperville v Illinois. Spolu s radnicí se složili na testovací okruh a výcvikový polygon.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Toyota
Takhle nějak teď radí prodejci novým zákazníkům ve městě Naperville v Illinois. Spolu s radnicí se složili na testovací okruh a výcvikový polygon.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Když jsem před pár lety kupoval auto, u Súba mě posadili za volant a navedli mě na silnicí, okresku, do lesa a na opuštěný vojenským cvičák, a ještě me nechali driftovat na blátě.
Jinde mě posadili na místo spolujezdce a vyjeli se mnou na dálniční okruh. No, jděte k německé prémii, sedněte do X5 nebo nějakého Q a chtějte po nich to samé, co snese nejaký low-end pro socky….
Tohle by bylo skvělé.
Někdo, kdo má naježděno spousty km a pozná, co auto kdy dělá toto tolik nepotřebuje, protože pozná i v těch pár km zkušební jízdy, jak se auto zhruba chová a jestli je lepší/horší než jiné, které \“testoval\“ předtím.
Nicméně to je max. 10% řidičů a řidiček a ještě tak maximálně test na asfaltu ve městě a aerodynamický hluk na dálnici. Zbytek pozná prd a ani neví, co si auto může dovolit a jestli je hlučné.
Proto bych sám rád na tenhle okruh jezdil, vim kam patřim 😀
oboje z jednoho radeji nejmenovaneho mesta
renault nabizi na predvadecce 4,5 km dlouhou rovinku na okresce, kde vidite, v podstate, az na konec. Tam se je dovoleno se otocit a jet zpet, pokud mate stesti. Pokud ne, auto ridi zpatky dealer. A pak volaji a volaji, ze tedy, kdyz uz jste se svezl, tak kdy prijede si to prevzit
suzuki resilo jediny problem. Kolik pulhodin napsat do vykazu o predvadeci jizde. Jestli staci 2?
…co náklady na udržování vozového parku testovaných vozidel(pneumatiky, palivo, pojistka, servis)? Oceníte tedy takovou službu i penězi(nedostanete slevu) nebo si to zkusíte a půjdete jinam pro lepší cenu(nejsou náklady, bude slevička)? Ano, takovéto testování by bylo prima, ale nejdříve najděte odpovědi na výše položené otázky, chování Vás jako spotřebitele a pak si sami pro sebe řekněte, jestli je to reálné.
souhlasim s dealerem. Mám pocit, že hyundai dávalo nějaký čas testování vozu na týden, ne? Netuším přesně co a jak. Ale já bych byl spíš pro, když už bych se pro nějaké auto rozhodl, tak si ho půjčit třeba na víkend za pár tisíc (i s pojištěním) a člověk to auto zkusí. Zase problém je ten, že někdo by si takhle mohl půjčovat auta na své nevybíravé hrátky, a ta auta by dostávala zabrat. Asi je fakt nejschůdnější nějak se domluvit s tím autosalonem na zkušební jízdu a co vůbec může obnášet.
Pardon, ale pokud je mi známo, každý dealer živí minimálně jednu předváděčku. Jaký je rozdíl v tom, jestli auto řídí prodavač nebo kupující ? Pro automobil žádný, pro kupujícího zásadní. Nedělejte ze zákazníků magory, kterým jde o to, držet motor tu půlhodinu v červeném poli a pálit pneumatiky. Víte dobře, že toto nehrozí.
Nevím na co reagujete? Ale na můj příspěvek to asi nebude. První věc, na uzavřeném okruhu Vám neplatí běžná pojistka, pokud je mi známo, tak pokud se s tím autem něco stane, docela problém. Jinak mi chcete tvrdit, že na okruhu budete jezdit průměrnou 60km/h jako v provozu. Pochybuji. Jinak testování na okruhu je fajn, dají se vyzkoušet brzdy, akcelerace, chování vozu, třeba i na vodě a další. O co ale jde. Máte pravdu \“minimálně jednu předváděčku\“ má každý, proto by na to doplácel každý velký dealer, Vy nechcete zkoušet pokud možno jedno auto, ale různé motorizace, typy vozů = budete zkoušet tam, kde ty auta mají, ale to ještě neznamená, že tam i budete nakupovat, bohužel.