České či korejské, podstoupí zaměstnanci Hyundai povinně plastiku očí?

april-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

V Koreji připadá první dubnový den na Svátek nafouknuté kachny, my v naší české kotlině slavíme apríla. A právě v tento den se nám dostala do rukou šifrovaná zpráva od našeho tajného zpravodaje.  Náš zdroj nás informoval o plánu, kterým prý chce vedení firmy navázat na nevkusnou televizní reklamu a přesvědčit potencionální zákazníky, že je Hyundai česká, a ne korejská, značka.

Zpravodaj informuje o chystaných změnách, které jsou pojmenovány  jako tzv. český facelift. My bohužel nevíme, jestli se jedná o výraz v obecném smyslu, tak jak jej známe třeba z modernizace modelových řad automobilů, mezigenerační vylepšení, anebo o doslovný překlad, resp. konkrétní terminus technicus známý z plastické chirurgie.

Pak by se totiž nabízela teorie, že v rámci tvrzení, že je Hyundai česká automobilka, budou všichni neevropští zaměstnanci značky domestikováni a projdou nejenom nutnou ideovou konverzí, ale také vizuální chirurgickou úpravou.

Celé to však podle nás zavání nevěrohodností související s aktuálním datumem, navíc je ověřené, že fyzická mezirasová proměna není možná, nereálnost transformace dokládá přiložený tajný film, vychytrale a protřele maskovaný jako pohádka. Dokumentuje, jak se špioni už v dobách předsametového Československa neúspěšné pokusili změnou vizáže infiltrovat asijskou (v tomto případě japonskou) továrnu na výrobu bambusových hůlek.

pozn. redakce: při čtení tohoto materiálu prosím berte na vědomí datum jeho vydání, 1. dubna, čili apríla

1.4.2018 7:06| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist