autoweb.cz > Žhavé novinky o autech > České či korejské, podstoupí zaměstnanci Hyundai povinně plastiku očí?
České či korejské, podstoupí zaměstnanci Hyundai povinně plastiku očí?
V Koreji připadá první dubnový den na Svátek nafouknuté kachny, my v naší české kotlině slavíme apríla. A právě v tento den se nám dostala do rukou šifrovaná zpráva od našeho tajného zpravodaje. Náš zdroj nás informoval o plánu, kterým prý chce vedení firmy navázat na nevkusnou televizní reklamu a přesvědčit potencionální zákazníky, že je Hyundai česká, a ne korejská, značka.
Zpravodaj informuje o chystaných změnách, které jsou pojmenovány jako tzv. český facelift. My bohužel nevíme, jestli se jedná o výraz v obecném smyslu, tak jak jej známe třeba z modernizace modelových řad automobilů, mezigenerační vylepšení, anebo o doslovný překlad, resp. konkrétní terminus technicus známý z plastické chirurgie.
Pak by se totiž nabízela teorie, že v rámci tvrzení, že je Hyundai česká automobilka, budou všichni neevropští zaměstnanci značky domestikováni a projdou nejenom nutnou ideovou konverzí, ale také vizuální chirurgickou úpravou.
Celé to však podle nás zavání nevěrohodností související s aktuálním datumem, navíc je ověřené, že fyzická mezirasová proměna není možná, nereálnost transformace dokládá přiložený tajný film, vychytrale a protřele maskovaný jako pohádka. Dokumentuje, jak se špioni už v dobách předsametového Československa neúspěšné pokusili změnou vizáže infiltrovat asijskou (v tomto případě japonskou) továrnu na výrobu bambusových hůlek.
pozn. redakce: při čtení tohoto materiálu prosím berte na vědomí datum jeho vydání, 1. dubna, čili apríla