cesi-uz-nechteji-octavie-tdi.jpg

Češi už nechtějí Octavie TDI

Škoda Octavia

Podle autobazarů se konečně podařilo nasytit poptávku po ojetých octaviích, což tlačí jejich cenu dolů.

Diskuze

23 komentářů

    Fractal

    \“Zátah motoru 1.6 TDI není v praxi tak silný, ačkoli nabízí papírově shodné parametry jako motor 1.6 TDI,\“

    Asi tam na konci ma byt 1.9

    Dalibor Žák, autoweb

    Ano, na konci má být 1.9 TDI, už je to opraveno. Nějak jsem se v těch zkratkách dnes zamotal. 🙂

    tak to už nevím co chtěj. v octaviích jsou vesměs špatný motory, buď nejedou a žerou, nebo nejedou a chlastat olej. 1,9 TDI je asi nejlepší volba ze všech motorů a to diesely rád nemám

    táta měl 60 000 km 2.0 TDI, a ten opravdu jel, když potřeboval např. bezpečně předjet nebo se zařadit z přivaděče, problémy s ním nebyly. Zkoušeli jsme i 1.9 TDI a ten rozdíl ve výkonu je opravdu znát.

    jj

    No a cos tím chtěl jako říct? Že motor 2.0 TDI vydržel jen těch 60 tis.(stejně jako nám ve služební oktávce 2.0 TDI – pak začoudil a odešlo turbo), nebo že s 1,9 TDI se bezpečně nedokážeš zařadit z přivaděče?

    echo

    Myslíte, že 1,8 TSI nebo 2,0 FSI nejede?

    nejede adekvátně pokud srovnáte stejné objemy od japonců a některých němců. jsou to špatné motory, které vesměs žerou a moc toho nepředvádějí, konkurence je na tom podstatně lépe. svižné vozy prostě škoda neumí, ale 1,9 TDI je naopak jeden z nejlepších dieselů.

    2,0 FSI bych zfleku vyměnil za SR20DE nebo 6válec z bmw 320. spotřeba by byla menší a výkon a kultivovanost taky někde jinde.

    nechci tím octavii nijak hanit je to výborné užitkové auto hned po felicii. Ale už od první generace měla příšerné benzinové motory, základní 1,6 který ve felicii makal skvěle ale v octavii vůbec. první verze žrala moc olej i benzín, druhá novější verze žrala jen benzín a oleje trochu míň. 1,9 TDI pracuje v tomto užitkovém voze úžasně a to i výkonostně. pokud chci jet rychleji koupím si jiné auto, ale ne octavii s jiným motorem. toď můj názor

    Shakal

    Jo, pocitově jede míň 1,6 TDI, ale jen kvůli tomu, že nemá takovej turboefekt jako 1,9 TDI 😀

    Karel

    Octavia měla více, než jen 1,6 55kw. 75kw jede docela slušně, vím o čem mluvím, protože s ní jezdím, ale 1,8T 110kw/132kw je přímo skvost. kam se hrabou jakékoli TDI. Tomuhle motoru nesahají rychlostí, zrychlením, pružností a zvukem ani po kotníky.
    Takže spíše ve srovnání s 1,8T neměla octavia žádný dobrý diesel.

    Mikes

    No nám stále 2.0 TDI funguje bez jediné opravy. Najeto momentálně 198 tis. km.

    kubajz

    Otázkou, jak je závada turba spjata s výrobní vadou/kvalitou/nebo chybou uživatele. Jsem většinou názoru toho, že min.95% problémů s turbem je chybou uživatele, nevyměňuje vzduch filtr, když je přiucpaný, zdeformuje se a pod ním se dostane na turbo bordel, poškodí lopatky a vymele ložiska. Nebo nedodržuje ohřátí a vychlazení. Já mám na Prasatoj origo původní turbo,má nalítáno 300 000 km a je v naprosto výborné kondici! Stejně tak přítelkyně má Ochcu I 1.9 tdi a má na ni 330 000km a také původní turbo, bez problémů.

    Naprostý souhlas. I podle několika testů – 1,8 T, nejlepší motor pro Octavii I gen. Podle Auto tipu motor pro \“fajnšmekry\“

    Karel

    Yep, taky jsem to četl, i když každý kdo se s tím sveze to pochopí sám a už TDI chtít nebude. Teda pokud je to člověk, který má rád výkon atd. Chatař koukající na spotřebu vezme TDI, o tom žádná.

    1,8 T motor pro fanšmejkry? to myslíte smrtelně vážně? jel jste s tím? jel jste i s něčím jiným?

    ano, já třeba jo:)

    ano, já třeba jo:)

    tak to osobně nechápu. jakoukoliv dvoulitrovou atmosféru bych vzal radši než tento 1,8 T

    tak 2.0 FSI se mi taky líbí, ale 1,8T má podle mě lepší průběh a jede lépe. Samozřejmě se tu bavíme o Ocatvii. Je jasný, že 330i od BMW bude vždy lepší.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist