Češi slaví čtyřicet let dálničního stavitelství
Zajímavosti o autech
Provoz na D1, první dálnici v České Republice, byl slavnostně zahájen 12. července 1971. Vedla tehdy jen z Prahy do Mirošovic, Brna dosáhla o devět let později.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Zajímavosti o autech
Provoz na D1, první dálnici v České Republice, byl slavnostně zahájen 12. července 1971. Vedla tehdy jen z Prahy do Mirošovic, Brna dosáhla o devět let později.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nebejt protektorátu a vizionářských návrhů první republiky, tak bysme dodneška jezdili tak maximálně po polních cestách (i když, ona tak někde D1 vlastně vypadá, tak mlčím…) 🙂
D1 je kandidat na takovou jednorazovou investici. Nema smysl se tu o ni moc rozepisovat, vsici to vime, jak by se co a jak dalo, ale kvalitativne odpovida veci postavene pred 40 lety a pak uz jen pouzivane bez udrzby … Ideal jezdit vsude mimo ni, pokud nechci do cile jit dojit pesky