Češi si nejvíce dováží ojeté fordy
Ford
Na dalších místech následují značky Renault a Škoda, dovážejí se také ojeté supersporty.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Ford
Na dalších místech následují značky Renault a Škoda, dovážejí se také ojeté supersporty.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
v tomto případě myslím , že většině dovážení starším ojetých supersportů nevadi 🙂
Přesně tak, jen víc a houšť ojetých supersportů :-))
Pokud je polovina dovážených aut ve věku 5-10 let, tak aspoň vymění velké množství těch vraků, co u nás jezdí, které jsou ve věku 15-25 let. Takže nevidím na tom nic alarmujícího.
Tak ono je pochopitelné, že ředitel Sdružení automobilového průmyslu považuje dovoz ojetých aut za alarmující. Vždyť zastupuje výrobce automobilů, kterým prodej ojetin ubírá na prodejích….
Přesně, pro dovozce aut by bylo alarmující i kdyby sis vozil ty auta nový a nekupoval je přes ně (jakože se to u některejch modelů dostvyplatí).
A můj názor je, že radši uvidím na silnicích 5, 10 nebo v nejhorším případě i 15 let starý mondea, golfy a podobný auta než 30-letý žiguli, 120 a podobný. Prostě sice se o ty veterány člověk může starat jak chce, ale ten věk se prostě projevit někde musí a co si budem povídat, většina těch aut už to má prostě za sebou.
No! Můžeš se starat jak chceš, starý auto je starý (myslím ty nad 20 let) a jeho technické a užitné vlastnosti i v sebe lepším stavu neodpovídají dnešní době. Zaplať pámbú za deseti letý autíčka…