Ceny socialistických veteránů rostou. Nemáte doma poklad?
Ojetá auta
Třicet let od sametové revoluce se do kurzu vrací auta, ze kterých měli západní novináři v osmdesátých letech legraci.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Ojetá auta
Třicet let od sametové revoluce se do kurzu vrací auta, ze kterých měli západní novináři v osmdesátých letech legraci.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zájem o staré věci je móda dnešní doby a ve spoustě případů se jedná o spekulaci na zhodnocení peněz. Skutečných příznivců veteránů je daleko míň. Spousta lidí si pak myslí, že když mají v garáži rezavou Škodovku, tak že z nich budou milionáři. To se ale týká jen některých značek a modelů. Tuctových aut na renovaci je stále dost. Jenže renovace, tedy do šroubku, je také velice nákladná věc a né každý si to uvědomuje a pak při prodeji jsou majitelé/spekulanti překvapeni, že o jejich „zboží“ není zájem. Jsou totiž zblbnutí podobnými články jako je tento. Nejdříve by muselo ještě spousty aut skončit ve šrotu, aby se z nich staly opravdu vyhledávané kusy. A investice do budoucna až bude hůř, je také lichá. Až přijde krize, tak se starých „krámu“ nikdo nenají. Takovéto články a jim podobné reportáže mi přijdou jako snaha majitelů uměle zvýšit cenu svého majetku.