Ceny Škody Roomster
17 fotografiíŠkoda
Nový Roomster bude stát od 340 do 534 tisíc korun, dealeři již přijímají objednávky.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
17 fotografiíŠkoda
Nový Roomster bude stát od 340 do 534 tisíc korun, dealeři již přijímají objednávky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
říkám to pořád, s tímhle udělá Škodovka díru do světa. podle mně je to naprosto geniální auto. za rok to bude mít každý druhý malý podnikatel. a pro rodinku je to taky naprosto výborné, jen škoda že chybí 4×4. to ocenili zejména chataři.
To auto je cejtit VW. Je to taková Fabia Plus. Je to malý těžký ale zase první auto po dlouhý době ve kterém se dá pohodlně sedět i vzádu (pokud nemluvim o Superbu). základní výbava solidní ale ten motor, mohli tam dát aspoň 1.4!!! (hovada německý)
Co počkat s hodnocením, až se někdo tím autem vůbec projede? A malý? Viděl jsi ho? Já teda jo – na Auto Praha jsem v něm i seděl – a malý rozhodně neni.
Já ho vyděl i jsem v něm seděl!!! Takže moc dobře vim o čem mluvim a naše rodina používá výhod 1.2 htp a protože jsem s tim i jezdil tak moc dobře vim o čem mluvim
co bys chtěl??? kdyby tam dali 1.4 tak by si měl základní verzi silnější ale taky dražší. když chceš 1.4 tak si ji prostě vyber, proč by si ten kdo chce 1.2 htp nemohl tento motor dopřát. Sice by mě zajímalo jak to stím motorem a plným zatížením pojede do kopce, ale budiž…
Přesně tak. Vůbec nechápu, proč někteří lidi berou _možnost_ koupit si slabý motor a ušetřit tak jako nevýhodu. Myslím, že nabídka motorů pro Roomster je naprosto dostatečná a cena za špičkovou verzi 1.9 TDi Elegance 530k (která se mi jeví jako nejlepší volba) je podle mě velmi dobrá.
Jak pohldně sedět. Je to tvrdý jako fábia. Nechápu, jak někdo může vůbec fábii a její klony (což je i Roomstr) koupit. Je to fakt tvrdý a děsně citlivěj posilovač.
A čím prosímtě jezdíš? Nějakým rozviklaným citrónem, nebo pažoutem, žejo? Mě teda Fabie nijak extrémně tvrdá nepříjde…
Projeď se oktávou a uvidíš, co tím myslím. Přes 2 roky jsem jezdil oktáviíí z 97 a byla mnohonásobně pohodlnější, o nové nemluvě. Mě snad nejde ani o odpružení podvozku, ale tvrdý a nepohodlný sedáky. I felicie je má pohodlnější…
Hm, tak jestli třeba nezáleží na typu výbavy – mám Fabii, táta má novou oktávku a rozdíl v tvrdosti sedadel nijak extrémně nepociťuju. Dal jsem s Fabií i jižní Itálii a přestože to pochopitelně nebyl žádný superluxus, záda jsem z toho dobitá neměl (ani ta nejspodnější ;-))
neví někdo co je DPF v označení motorizace 1.4 TDI DPF ?
jedna se o Diesel particular system, filtr pevnych castic.