Časy na kolo: Všechna testovaná auta v přehledné tabulce

1 fotografieZajímavosti o autech

Zjistěte, které z testovaných aut je na našem zkušebním polygonu nejrychlejší a které naopak propadlo. Porovnejte ho z ostatními.

Diskuze

8 komentářů

    Umkebe Membe

    … že Range Rover s 3.0 TDV6 (180 kW) je téměř o 2s rychlejší neš 5.0 SC (375 kW)! Jestli soudruzi redaktoři neudělali někde chybu 🙂

    Dalibor Žák, autoweb

    Udělali… Zapomněli dopsat, že je to Range Rover Sport, který má úplně jinak nastavený podvozek než klasický 5.0 S/C. Navíc měl \“sportovní\“ pneumatiky, byl lehčí a vůbec úplně jiný. I když ne zákonitě lepší než 5.0 S/C. 🙂

    mattes

    škoda že je ten okruh tak kraťoučký, jinak vypadá super, taková pěkná miniokreska 🙂 to tak mít na zahradě za domem 😎

    pylot

    Jezdite jen jedno kolo nebo jich jezdite vic a pak to prumerujete? Ne zebych neveril vasim ridicskym schopnostem ale ne kazdy den je posviceni. Nebylo by lepsi odjet 5 kol a pak udelat prumer? A nedal by se sehnat trosku vetsi testovaci polygon? Precijen pri vyssich rychlostech by to mohlo taky dopadnout trosku jinak.

    Bennie@centrum.cz

    teda to jsou ale výsledky jako byste házeli mincí ne?

    Škoda Fabia 1.2 TSI 105k rychlejší než Mazda CX7 2.0 MZR-CD a Volvo S60 D3???

    Dacia Duster 1.5 dCi rychlejší než Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID TC-SST … WTF??? to jste te dáčii dali forsáž nebo outlanderu vyndaly 2 svíčky?

    Umeke Membe

    Asi S/C mělo AT a bylo v Eco režimu na válce 🙂 Teď vážně, abych tomuhle uvěřil, musel by ten sportovní turbo-diesel vážit polovinu co véosma. To by téměř srovnalo výkon na hmotnost. A pak bych teprve byl ochoten věřit, že ty 2s pro turbokamna udělal lepší podvozek a lehčí kola 😉

    Umeke Membe

    oprava: … v Eco režimu na 4 válce. …

    little boy

    Vy jste asi necetli celej clanek, ne? Vzdyt pisou ze trat je mala a bude vyhovovat malym autum. Kobyly nejsou v zatacce nic platne a trati schazi rovinky kde by kone vyuzili. Top rychlost je 110km…. co na tom nechapete? Tabulka hlavne rika jak ma ktere auto dobre udelanej podvozek a jak akceleruje v nizkych rychlostech == jak je dobry pomer vykon/hmotnost.
    Je to krasne videt na stare fabii RS a nove. Tezkej nevykonej dehet na predni naprave verzus lehkej vykonejsi benzin – mnohem lepe teziste a pomer hmotnost vykon.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist