Caparo T1: technické údaje

7 fotografiímotorsport

Kapotovaná F1 vyráží k zákazníkům – a její parametry berou dech!

Diskuze

8 komentářů

    matheus

    No tak tomu říkám hračka!!! ale couvat nebo parkovat do řady bych s tím nechtěl

    Honza U.

    Ty jelene to je nařez 🙂 zase dukaz ze nejlepsi sportovni auta se delaj na ostrovech:) jsem zvedav jak to auto dopadne po silnicnich (okruhovich) testech:)

    handbrake

    brzdy z liatiny? Mozno sa mylim ale to je ta tazka a krehka vec na kotle nie? ste si isty? preco tam preboha nepouzili karbon? nejde o preklep, alebo su moje metalurgicko inzinierske znalosti uz zastarane?:-)

    Honza U.

    litina ma dobrou tepelnou odolnost krehka je ale s brzdama nemlatis o zem a tezka no jak jaka slitina litiny… taky existujou litiny vyslechteny na lepsi uroven nez ocel:) hehe aspon neco mi skola dala

    kocmeister

    Prosimtě, vždyť ty si do školy nikdy nechodil, spíš za školu nebo do hospody:-)))

    Honza U.

    pod do hospody:) hajzliku jeden:)

    Honza U.

    http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=16349

    par udaju o Capu 🙂 + video sekvence

    Atlos

    http://youtube.com/watch?v=UeZ5nM4nL28 to iste len priamo na youtube…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist