Caparo T1: technické údaje
7 fotografiímotorsport
Kapotovaná F1 vyráží k zákazníkům – a její parametry berou dech!
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
7 fotografiímotorsport
Kapotovaná F1 vyráží k zákazníkům – a její parametry berou dech!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No tak tomu říkám hračka!!! ale couvat nebo parkovat do řady bych s tím nechtěl
Ty jelene to je nařez 🙂 zase dukaz ze nejlepsi sportovni auta se delaj na ostrovech:) jsem zvedav jak to auto dopadne po silnicnich (okruhovich) testech:)
brzdy z liatiny? Mozno sa mylim ale to je ta tazka a krehka vec na kotle nie? ste si isty? preco tam preboha nepouzili karbon? nejde o preklep, alebo su moje metalurgicko inzinierske znalosti uz zastarane?:-)
litina ma dobrou tepelnou odolnost krehka je ale s brzdama nemlatis o zem a tezka no jak jaka slitina litiny… taky existujou litiny vyslechteny na lepsi uroven nez ocel:) hehe aspon neco mi skola dala
Prosimtě, vždyť ty si do školy nikdy nechodil, spíš za školu nebo do hospody:-)))
pod do hospody:) hajzliku jeden:)
http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=16349
par udaju o Capu 🙂 + video sekvence
http://youtube.com/watch?v=UeZ5nM4nL28 to iste len priamo na youtube…