Bugatti Veyron SS se snaží na Nordschleife
Bugatti
Bugatti se pokouší stanovit nějaký důstojný čas nejrychlejšího auta planety na Severní smyčce Nürburgringu. Jenže tady to není jen o rychlosti rovně.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Bugatti
Bugatti se pokouší stanovit nějaký důstojný čas nejrychlejšího auta planety na Severní smyčce Nürburgringu. Jenže tady to není jen o rychlosti rovně.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pane Žák, tím \“(dokopcetykrávozapětlitrů)\“ jste mě sundal ze židle :-D. Velmi fandím tomu, že jste tady v poslední době všichni hodně přitvrdili ve vtipnosti 🙂
V povodnom clanku sa pise o vylepseni z casu 7:40 na 7:31…
Ježíš, to jsou zase kecy. Ta rovinka nemá kilometr, ale dva. Vyjíždí se na ni z rychlé otevřené zatáčky rychlostí obvykle kolem 180 km/h. Fakt je do kopce, a to brutálně. Navíc je to nerovné. A na jejím konci je horizont a za ním slepá odlkoněná zatáčka. Celé zlepšení času na kolo zde připadá na nižší hmotnost auta. Tahle rovinka o času na kolo vůbec nerozhoduje.
Tak je asi jasné, že Veyron není žádný odlehčený závodák. Na druhou stranu v Top Gearu, kde(myslím si) trat taky není nějak extra rychlá, s ním Stig zajel hodně slušný čas, za který se určitě nemusí stydět.
ale v Top Geare ma najlepsi cas na kolo:)
Ty seš mírně retardovaný co? To co zajel nějakej Stig v Top Gearu je jen údaj pro blbečky, žádné objektivní srovnání. Top Gear je jen populárně bulvární pořad pro lidi co se zajímají o auta velice povrchně.
No ty si evidentně moc inteligence také nepobral. Když seš tak chytrý, můžeš nám \“retardovaným\“ vysvětlit, proč to není objektivní srovnání? Trať je stejná, jezdec stejný, jen počasí se mění, ale pokud má Top Gear možnost, čeká se na lepší podmínky. Víc objektivní to snad už nemůže být.
No ty si evidentně moc inteligence také nepobral. Když seš tak chytrý, můžeš nám \“retardovaným\“ vysvětlit, proč to není objektivní srovnání? Trať je stejná, jezdec stejný, jen počasí se mění, ale pokud má Top Gear možnost, čeká se na lepší podmínky. Víc objektivní to snad už nemůže být.
Někdo, kdo nazývá cizí lidi, které nezná, retardovanými asi taky moc inteligence nepobral… Ano TG je populární pořad pro ty, kdo ví že auta opravdu nejsou to nejduležitější na světe, ale pořád lepší než koukat např na autosalon, to je nejnudnější pořad jaký znám a to mám rád auta :-))
Z pozice běžného diváka mi ta srovnávací tabule příjde docela objektivní, samozřejmě nevím co se děje v zákulisí…
No tak to už hóódně dlouho nemá…
Nový Nissan GT-R na Nürburgringu Nový model japonského superšportu má prepracované množstvo prvkov, vďaka čomu je opäť o niečo rýchlejší. Keďže zima už pominula, automobilka sa ho rozhodla podrobiť ostrému testu v legendárnom „Zelenom pekle“. Na sériových pneumatikách Dunlop zvládol Nissan zhruba dvadsaťkilometrový okruh v čase 7:24,22.
Japonská automobilka Lexus podrobila v „Zelenom pekle“ ostrým testom sériovú verziu modelu LFA Nürburgring Edition. Profesionálny jazdec Akira Iida zaznamenal na superšporte čas 7 minút, 14 sekúnd a 64 stotín sekundy. Limitované LFA je tak štvrtým najrýchlejším sériovým automobilom na svete.
Japonský superšport sa zaradil za trojicu extrémnych automobilov. Na prvom mieste je s časom 6:48 Radical SR8 LM, o sedem sekúnd je pomalšia verzia Radical SR8. Tretie miesto okupuje Gumpert Apollo Sport, ktorý dosiahol čas 7:11,57. Všetky tri vozidlá sú len krôčik od motošportu, Lexus sa na bežné používanie hodí podstatne viac.
Treba nieco dodat???
Má stále http://www.topgear.com/uk/track-guide?LapType=Power-Laps
Člověk, který se živí tím, že píše o autech, by asi neměl psát články tohoto typu, které odpovídají spíše stylu náctiletého nevybouřeného hovada. Pokud se, pane autore, v autech alespoň trochu vyznáte, tak jistě víte, že Veyron SS není jen, jak Vy píšete, o rychlosti v přímce. Pokud jste obeznámen o existenci motoristického pořadu Top Gear (je poměrně populární…), tak jistě víte, že Veyron SS si na jejich testovací trati ostudu rozhodně neuřízl a myslím si, že testovací trať Top Gearu nemá 10 kilometrů dlouho rovinku 😉 Nechci se Vás nějak dotknout, ale silně pochybuju, že máte s Veyronem osobní zkušenost, abyste mohl osobně posoudit, zda opravdu umí jezdit pouze rovně 🙂