Bugatti Veyron poraženo – teď už doopravdy!
Bugatti
Nálepka nejrychlejšího auta na světě se stěhuje do Ameriky.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Bugatti
Nálepka nejrychlejšího auta na světě se stěhuje do Ameriky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Konečně někdo dodržel to co slibil a ma tak mé uznaní!Ale o celem autě si myslim své :))
Udelali ho tak aby jelo, ne aby zbiralo trofeje z vystav.
A sem fakt zvedavej, kdo bude rychlejsi a hlavne za jak dlouho…
ano aby jelo v primce….. Sebrle pro me bude vždy vetsi sporotvec než Jay Cutler ( http://www.kulturistika.com/galerie-interni/200709111310_jay-cutler-1.jpg ) který bude po vsech strankach silnejsi, ale v konci to bude stat za stravene jidlo 🙂
V přímce ??? A Veyron je dle tebe nač ? Jukni na youtube.com. Tam se ho drzi malinkej Lotus a Veyron mu ne a ne ujet 🙂
u mne je s podivem, ze tohle auto potrebuje dalsich 200 koni navic, aby bylo rychlejsi jen o par km/h
tak ono se ten odpor vzduchu s rychlosti zvetsuje nejak na eNtou.. takze se to musi nekde projevit
přesněji řečeno, odpor vzduchu roste se čtvercem rychlosti (exponenciálně).
Ale kdyby mělo stejný aerodynamický koeficient jako Bugatti Veyron, tak by určitě 200 koní navíc nepotřebovalo (stačilo by mu cirka 50 koní)
200 koní kde jste na to přiši? Ano podle oficiálních parametrů má Veyron 1001 koní a tahle amerika 1200 koní což je rozdíl 200, problém ale je že výkon veyronu je vyšší než se udává, ve skutečnosti má kolem 1050 až 1100 koní. A nemyslím si že by SSC mělo horší aerodnamiku…
No ja jsem jednou cetl, ze samotny motor Veyronu ma az 3000 koni, ale 1000 se ztrati ve vyfuku a dalsich 1000 na prevodovce… Ale to maji asi vsechna auta… Mimochodem, me by docela zajimalo, jak jsi prisel na to, ze ma vykon 1050 koni??? Vezl ses nebo vis neco, co my nevime??? A pokud to tak je, tak kdo rika, ze SSC ma taky udavany vykon. Treba ma 1300 koni a ten rozdil 200 koni tam je… Kdo vi? Ja ne… a myslim, ze ty taky ne…
Muze to jet o par kmh rychlej nez veyron, ale podivejte se na to…vzdyt se s timhle autem neda nikam jinam nez na okruh…veyronu to nesaha ani k prahum. Ted se teda u bugatti fakt asi podelali…to urcite 😀
blahopřeji přisel si na to 🙂 me jde jen o to že dodrzeli co slibili:) jinak jak rikam auto jako celek stoji za rucnik z umelotiny:)
no to je taky pravda ale podivejte se kolik važí veyron a kolik SSC. Veyron má se mi zdá něco kolem dvou tun, a SSC podle mě má tak max. tunu a půl