Bugatti Veyron a Smart ForTwo jsou nejztrátovější auta všech dob
2 fotografieBugatti Veyron
Asi každá automobilka má ve skříni nějakého kostlivce, na kterého by nejraději zapomněla, hotový hřbitov tam však má VW, Fiat i Francouzi.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
2 fotografieBugatti Veyron
Asi každá automobilka má ve skříni nějakého kostlivce, na kterého by nejraději zapomněla, hotový hřbitov tam však má VW, Fiat i Francouzi.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pokud vydělím kumulativní ztrátu u Smartu ( 86 300 000 000) ztrátou na jeden ks ( 115 000), tak mě vyjde cca že se vyrobilo 750 000ks, to je trochu přepálené ne? To je např. polovina veškeré výroby Daimleru v roce 2009.
Proč ne? Vždyť jde o produkci za téměř deset let od 1997 do 2006 a to se 750 tisíc Smartů vyrobit mohlo.