Bugatti Galibier je u ledu, nebylo dost dobré
Bugatti
Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer nařídil přepracování velké ho sedanu, který podle něj není dost výkonný, luxusní a zajímavý.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Bugatti
Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer nařídil přepracování velké ho sedanu, který podle něj není dost výkonný, luxusní a zajímavý.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Studie Galibier je podle mě nejzajímavější a nejhonosnější auto ve třídě luxusních vozů za posledních 10 let!
Nejhonosnějším a nejluxusněším autem za posledních 10 let zůstává Phantom (2003). V té době vůz z jiného světa. Dodnes vyjelo jen minimum vozů, které by se mu okázalostí byť jen přiblížily.
Veyron je sice mimořádné GT, ale autíčko velikosti Audi TT opravdu nemůže být označeno za luxusní.
No a Galibier je jen přifouknutá Panamera. Kde se jen vzal ten trend hnusných tlustých hatchbacků…
Jen trochu nerozumím tomu, proč nepoužili motor z Veyronu, nebo Veyronu SS, i když by si to asi vyžádalo širší úpravy auta, nemají-li dost výkonu. Není-li problém vyrobit auto, které má 1200 bhp, jistě nebude problém vyrobit silnější, já ale myslím, že motor ze stávajícího Veyronu by klidně mohl stačit, byl by nesmysl vyvíjet novou pohonnou jednotku.