-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
4 vyfuky na kazde strane, to asi podporuje teorii o 16ti valci, nicmene vypada to dost tuzersky.
čím víc výfuků, tím víc auto
No hlavne to auto vypada pekne hnusne
Bugatti může vypadat hnusně jak chce – je to Bugatti.
Ty světla sou jak od Aston Martinu.
Vytuzenej Aston 🙂
Pokud vim, tak optimalni pocet vyfuku je pro kazdou radu valcu jeden…. ale je rozdil, jestli se spojej hned za motorem a pred naraznikem se zas rozdelej, nebo vedou samostatny roury az dozadu…
Když jsem viděl to svislý brzdový světlo, hned mi bylo jasný, kde se chlapíci inspirovali. Taky tam vidíte Tatraplan? 🙂
To je velmi zajímavý postřeh a vůbec bychom se nedivili, kdyby Tatraplán sloužil jako inspirace.
Přeci jen musí Bugatti nějak dokázat svou aerodynamickou vyspělost, stejně jako tehdy Tatraplán.