Budoucnost BMW: model M s nulovými emisemi
1 fotografieBMW
BMW všechny ostatní předběhlo, nabízí produkt divize M, který nevypouští emise.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
1 fotografieBMW
BMW všechny ostatní předběhlo, nabízí produkt divize M, který nevypouští emise.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V článku se píše, že nevypouští CO2. S tím by se dalo souhlasit, ale opravdu je provoz bez emisí a hlavně CO2? Toho strašlivého sklenékového plynu, jak je nám vtloukáno?! A nevypouští náhodou člověk ze sebe právě onen CO2, když spaluje cukry, aby měl energii pro své svaly, kterými musí pohánět tento stroj? Takže by přeci jen CO2?!;-D A nedej ten nad námi, kdyby si dal cyklista před jízdou nějaké luštěniny. To je pak ekologie v háji úplně…
Je to jen detail, ale mělo by se vše uvádět na pravou míru a ne takové hurá zprávy. Tím totiž vzniká ta demagogie.
Pokud tomu tak není, tak se rád dozvím přesnější a správné informace.
rejpale
Má recht, řekl bych že emise u M0 budou vyšší než u klasických modelů M. A pokud ne pro jednoho pasažera, tak pro čtyři určitě
No docela by mne zajímalo srovnání produkce CO2 na 1 km u auta a bicyklu
V autě přece vypouštíš methan taky 🙂 takže kolo bude přece jenom asi víc "eko"
Obcas mi prijde, ze jsou to prave automobilky, kdo vypousti nejnesmyslnejsi a nejosklivejsi jizdni kola do sveta… K tomu si pridejme nehoraznou cenovku a mame tu kyc pro snoby.
Nejenze to je hnusne a nepochybne to bude i nehorazne drahe…a za to hardtail s vahou 12,9kg? 😀
🙂 hardtail s hmotností 12,9kg … včetně chrániče řetězu :-)) BMW M je opravdu sportovní divize. Zvlášť mě pobavila věta z jejich webu: The BMW M Bike is a spectacular combination of state-of-the-art technology and exclusive design. Plně koresponduje třeba s hliníkovým rámem.. inu BMW :-)) Ale pro snoby to bude dobrý.
Hlavně, že to je zadokolka!
:o)
Jo, jo, jo!
Zadokolka, bez emisí a s přesným komunikativním řízením, které nás informuje o každém detailu na vozovce! K tomu vyjímečný nadčasový design, který nestárne. Všechny materiály jsou opravdu špičkové a bezvadně slícované. A co je opravdu mimořádné je převodovka s intuitivním joistikem na rychlé ovládání všech 24 stupňů.
BMW opět dokázalo, že umí vytvořit nový segment na trhu a velice úspěšně jej marketingově naplnit.
Inu a my ostatní jen tiše závidíme…
Ale já ne!!! O víkendu dám svého Favorita (galuskáč, vepředu dvoutác, vzadu šestikolečko) na mého Favorita (Škoda 135 L) a vyrazíme do Brd, bo sa má výrazně oteplit, a baby budú chodit len f tryčkach. Tobude! Po té hrozné zimě… Noni?
A koho bude zajímat komunikakativní řízení?
ty už to nehul! 😀
náhon na zadek má, ale driftovat nebude 😉
Co se týče hmotnosti a komponentů a možnosti sportovního využití a radosti z jízdy ve stylu BMW, tak v porovnání s automobilovým světem by se toto kolo řadilo někde do kategorie Octavia RS 2.0 TDI.
Škoda, tahat z kufru M3 nebo M5 mkové kolo, které by nabízelo to, co automobilový produkt divize M, mohla být docela velmi dobrá pózerská a požitkářská frajeřina.
Na druhou stranu, ten kdo má Mkové bmw tak asi netráví víkendy na kole.
Je to jako přijet s BMW M5 na parkoviště do Flachau, hodit na sebe moly prožranej svetr, šponovky, kulicha, na nohy šněrovací kordovanky a lyže Artis Monzun s fixem domalovaným nápisem M-Reihe a hurá na kopec.
ještě někdo najděte cenu ať se pobavím ještě víc 🙂
Co prskáte že to bude drahý, podle mě nejdostupnější eMko na trhu, du se zapsat do pořadníku…
😀 !!!! Dobrej fór
Zajímalo by mne co to stojí. Tipuji tak 3000EUR.
Co myslíte?
Horské kolo také nabízí v omezeném počtu Subaru již pár let ,každý rok je do ČR dovezen jen určitý počet .
http://subaru.cz/MTBSubaru_08.html
tak to neviem, bmw vyraba bicykle uz niekolko rokov – hadam aj desatroci…
To MB také…
AWD, 2×2.
subaru tak hodně dlouho
A na rozdíl od BMW to byla kola, který vyhrávala kdysi i TdF.
Jenže v motorizovaným segmentu má BMW nějak navrch.