Budou elektromobily bezcenné?
elektromobil
Stárnutí netrápí jen evropskou populaci, ale také baterie elektromobilů. Bude fungovat francouzský přístup?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
elektromobil
Stárnutí netrápí jen evropskou populaci, ale také baterie elektromobilů. Bude fungovat francouzský přístup?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tento clanek je extremne diltantsky. Zivotnost Li-ion zalezi na zpusobu nabijeni, proto nejde srovnavat Li-ion v mobilech a autech. Nabijeni a vybijeni v autech je mnohem setrnejsi, zivotnost mobilu se nepredpoklada 15let. Zivotnost Li-ion akumulatoru v autech dnes prevysuje zivotnost vetsiny aut se spalovacim motorem. I Ni-MH akumulatory zvladaji v Priusech mnohalety provoz se stovkami tisic km. Tesla roadster ma zaruku na baterie 7let/160 tisic km, ale to neznamena, ze po teto dobe je aku na vyhozeni.
Jenže už dnes vymýšlejí pro e-auta \“rychlonabíječky\“, které právě ty akumulátory začnou postupně ničit. Takže zase bych nebyl tak kategorický, ten kdo má e-auto pro zábavu a vyjíždí po celonočním e-tankování, ho nebude po 5-ti letech dávat do bazaru, ale ten kdo ho má pro práci, právě využije hyper-super-rychlonabíjení a taky jízdu na plný vybíjecí proud a pak to dá do bazaru a máte tu právě popisovanou situaci, že auto O.K. aku nic moc a navíc kvalitní test akumulátoru neuděláta za 15-minut v bazaru a tak je obezřetnost na místě.