Budeme na silnicích první třídy jezdit vyšší rychlostí?
dopravní předpisy v čr
Ano, zdá se, že díky návrh novely zákona o pozemních komunikacích šlápneme v autě na vybraných silnicích více na plynový pedál.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
dopravní předpisy v čr
Ano, zdá se, že díky návrh novely zákona o pozemních komunikacích šlápneme v autě na vybraných silnicích více na plynový pedál.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Stavajici 90-ka by se mela, co nejrychleji, zvysit na alespon 100 km/hod stejne jako je tomu v Rakousku.
Jůůůů, my se tak máme, že budem moct konečně jezdit po dálnicích 110 (nic jiného tyto směrově oddělené silnice I. třídy fakticky nejsou). Díky, díky, skvělá vládo. A kolik dalších samozřejmostí nám bude milostivě poskytnuto?
Porovnáváte neporovnatelné. Ač se mi líbí plynulost dopravy v Německu či Rakousku, naše hrbolaté silnice s ošizeným nekvalitním povrchem a profilem navrhovaným ještě za dob Marie Terezie víc jak 90 nesnesou. Samozřejmě jsou vyjímky, ale těch je velice málo.
Ono se vůbec nejedná o zvýšení, ale o snížení ze 130 na 110 na \“vybraných\“ R-kách.
v podstatě máte pravdu. Velice nera jezdím se tchánem, kterí to klopí 100vkou i po těch nejděravějších silnicích, je to docela o hubu. V lepším autě by se to možná nějak dalo, ale to on nemá …
Takže tam, kde se to zvedne budeme povolenou rychlost překračovat jen o 30 a ne o 50, abychom jeli plynule a nebrzdili ostatní?
To je ovšem blbost jednotlivce, že se starým křápem vymetá díry stovkou. Silnice 1. třídy jsou ale dávno v pohodě, např. tah Hradec – Moravská Třebová je kvalitnější jak D1.
No ono je zatim ve hvezdach, jak to v praxi vlastne dopadne.
Napriklad ve vsech zverejnenych materialech ministerstvo pocitalo s iracionalnim snizenim povolene rychlosti na R4 na 110km/hod. Pak do toho zacal vrtat pribramsky starosta. Ministerstvo zacalo sproste lhat(sic!) ve stylu \“my tam tu stodesitku nikdy nechteli\“ a byl klid.
Takze kdyz jeden konkretni hlupak jezdi (udajne) jednim konkretnim kramem po jedne konkretni rozbite silnici tak, ze Vam osobne to prijde byt neprijemne, musime VSEM naridit, aby s JAKYMKOLI autem jezdili po JAKEKOLI silnici I. tridy nikoli maximalne 100km/hod, ale jen 90km/hod? Velmi se omlouvam, ale postradam v tom byt i sebemensi naznak logiky. Naopak se obavam, ze takto nesmyslne uvazuji lide, kteri vedou cesky dopravne-buzeracni system..
ahá… myslíš, že rozdíl 10 kmh znamená pro podvozek nějaký rozdíl když vymeteš díru nebo že se kvůli těm 10 kmh sníží bezpečnost? To je čistý výplach mozku díky TV nova apod. Stejně jezdí každý kilem + nějaký trouba který jede 70 a udělá mega kolonu.
Zajímavá úvaha – když někdo dodržuje limity rychlosti s nějakou tolerancí (10-15 km), tak brzdí ostatní ? :))
No myslím že se v drtivé většině případů jedná jen o brzdění vlastního ega. Těch co mimo dálnici potřebují jet 140 není až zas tak moc.
Stavajici 90-ka by se mela, co nejrychleji, zvysit na alespon 100 km/hod stejne jako je tomu v Rakousku.
Jůůůů, my se tak máme, že budem moct konečně jezdit po dálnicích 110 (nic jiného tyto směrově oddělené silnice I. třídy fakticky nejsou). Díky, díky, skvělá vládo. A kolik dalších samozřejmostí nám bude milostivě poskytnuto?
Porovnáváte neporovnatelné. Ač se mi líbí plynulost dopravy v Německu či Rakousku, naše hrbolaté silnice s ošizeným nekvalitním povrchem a profilem navrhovaným ještě za dob Marie Terezie víc jak 90 nesnesou. Samozřejmě jsou vyjímky, ale těch je velice málo.
Ono se vůbec nejedná o zvýšení, ale o snížení ze 130 na 110 na „vybraných“ R-kách.
v podstatě máte pravdu. Velice nera jezdím se tchánem, kterí to klopí 100vkou i po těch nejděravějších silnicích, je to docela o hubu. V lepším autě by se to možná nějak dalo, ale to on nemá …
Takže tam, kde se to zvedne budeme povolenou rychlost překračovat jen o 30 a ne o 50, abychom jeli plynule a nebrzdili ostatní?
To je ovšem blbost jednotlivce, že se starým křápem vymetá díry stovkou. Silnice 1. třídy jsou ale dávno v pohodě, např. tah Hradec – Moravská Třebová je kvalitnější jak D1.
No ono je zatim ve hvezdach, jak to v praxi vlastne dopadne.
Napriklad ve vsech zverejnenych materialech ministerstvo pocitalo s iracionalnim snizenim povolene rychlosti na R4 na 110km/hod. Pak do toho zacal vrtat pribramsky starosta. Ministerstvo zacalo sproste lhat(sic!) ve stylu „my tam tu stodesitku nikdy nechteli“ a byl klid.
Takze kdyz jeden konkretni hlupak jezdi (udajne) jednim konkretnim kramem po jedne konkretni rozbite silnici tak, ze Vam osobne to prijde byt neprijemne, musime VSEM naridit, aby s JAKYMKOLI autem jezdili po JAKEKOLI silnici I. tridy nikoli maximalne 100km/hod, ale jen 90km/hod? Velmi se omlouvam, ale postradam v tom byt i sebemensi naznak logiky. Naopak se obavam, ze takto nesmyslne uvazuji lide, kteri vedou cesky dopravne-buzeracni system..
ahá… myslíš, že rozdíl 10 kmh znamená pro podvozek nějaký rozdíl když vymeteš díru nebo že se kvůli těm 10 kmh sníží bezpečnost? To je čistý výplach mozku díky TV nova apod. Stejně jezdí každý kilem + nějaký trouba který jede 70 a udělá mega kolonu.
Zajímavá úvaha – když někdo dodržuje limity rychlosti s nějakou tolerancí (10-15 km), tak brzdí ostatní ? :))
No myslím že se v drtivé většině případů jedná jen o brzdění vlastního ega. Těch co mimo dálnici potřebují jet 140 není až zas tak moc.