Bude Panda ještě silnější?
12 fotografiíZajímavosti o autech
V Paříži Fiat uvedl sportovnější verzi Pandy s motorem vyladěným na 100 koní. Teď to ale vypadá, že ještě neřekl své poslední slovo – a to slovo zní Abarth.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
12 fotografiíZajímavosti o autech
V Paříži Fiat uvedl sportovnější verzi Pandy s motorem vyladěným na 100 koní. Teď to ale vypadá, že ještě neřekl své poslední slovo – a to slovo zní Abarth.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tenhle motor je 1,4, ale bez turba. S turbem bude 120k a potom 150k.
Vida, překlep. Je to samozřejmě pravda, hned to opravím.
nejako mi nejde pridanie príspevku k Mercedesu A160 CDI, tak aspoň sem to dám:
máme doma A180 CDI a je to dosť živý vozík, motor ťahá odspodku, turbodiera malá, je to fakt dobré autíčko atd. Mám ale jednu poznámku a zároveň upozornenie pre potenciálnych záujemcov – má veľmi nízky podvozok. Pri troche šťastia s ním chytíte obrubník pri parkovaní, trochu trčiaci kanál, trošíčku väčšia jama znamená tiež kontakt s cestou atd. Pritom za príplatok 5000 korún je možné objednať zvýšený podvozok. Neviem síce, ako to ovplyvní jazdné vlastnosti, ale nebudete musieť rozmýšľať, ako prekľučkovať medzi jamami na ceste, kde by ste s iným autom normálne prešli rovno bez váhania.
Inak opakujem – je to výborné auto.