Bude karbon levnější než ocel? Podle dodavatele Audi a BMW klesne jeho cena až o 90 %
BMW i3
Jisté to zatím není, rozjíždějící se projekty výroby uhlíkových vláken však naznačují, že karbon by nemusel být pouze výsadou luxusních a sportovních aut.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
BMW i3
Jisté to zatím není, rozjíždějící se projekty výroby uhlíkových vláken však naznačují, že karbon by nemusel být pouze výsadou luxusních a sportovních aut.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
SKVĚLÉ – přiznám se, že nejsem odborníkem. Karbon je něco jako sklolaminát, tedy něco jako známe z Trabanta nebo dnešních busu. Jak je u karbonu zajištěna recyklace, a na kolik oproti kovum toto příjde dráže. V dnešní době je hustota silničního provozu husta natolik, že kolize vozidel jsou běžné. Věřím, že učastníky jsou i redaktoři Autowebu, se svými soukromími vozidly. O kolik tedy z ekonomického hlediska stoupne nový karbonový díl na BMW7, a bude se tento díl moci opravit eprozinem a novinami jako se to dělalo u Trabantu.