Brammo Empulse
Nahradí elektřinou poháněné motorky ty tradiční, na benzín? Brammo si myslí, že ano, jejich nový model Empulse sází na elektromotor o výkonu 54 koní.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Nahradí elektřinou poháněné motorky ty tradiční, na benzín? Brammo si myslí, že ano, jejich nový model Empulse sází na elektromotor o výkonu 54 koní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Opravdu střídavý proud? Já myslím, že rozhodně ne. Víte vy vůbec, jak funguje akumulátor?
Podľa mňa je to správne – ten prúd striedavo do motora chvíľu ide (1h?) a potom dlhú dobu nejde (8h) 🙂
do akumulátora aj z akumulátora síce ide prúd jednosmerný, ale v moderných konštrukciách elektropohonov sa presadzujú elektromotory na striedavý prúd, pričom aj rýchlonabíjanie sa deje pomocou prúdu striedavého, to že prúd sa potom v rámci energetického toku musí meniť je samozrejmé. Takže nevidím v tej vete nič nezmyselné.
To ze to a dojezd 90 az 150 km je pekny, ale bude to mit takovej dojem i kdyz tomu dam trosku za usi nebo zustanu po 20 km stat?
Rada elektromobilu pouziva motor na stridavy proud, protoze nepotrebujete komutator. Z akumulatoru pochopitelne leze stejnosmerny, proto je tam AC/DC menic.