tacho_mercedes-352x198.jpg

Boj proti stáčečům sílí, řešení přijde možná za rok

Ojetá auta

Evropský parlament si před několika dny posvítil na manipulaci s tachometry. Přibližně za rok bychom se tak mohli dočkat legislativy, která uloží státům zavádět překážky zamezující stáčení tachometrů u ojetých vozů. Na základě ní mají být státy schopny vytvořit spolehlivé...

Diskuze

9 komentářů

    Michal Sokol

    To je super zpráva ! Stočenky jsou největší zlo, hlavně u malých autobazarů a soukromníků. Osobně bych nekoupil auto jinde než v Áčkách, tam má člověk alespoň nějakou jistotu. Je fajn, že sami Áčka poskytnou svá data a pomůžem zatočit s rádoby prodejci aut. Dobrá práce!

    Manny

    nejvic stoceny auta jsou na bazosi a podobny inzerci, ty dotazeny z reichu 😀 to jsou prave ty zarucene stoceny ale jouda si koupi octu stocenou o 1/3 a je rad ze je rad 😀

    Danek Janák

    Kdyby libi nebyli hlupáci a nekupovali ojetiny na inzeráty a raději zašli do pořádného autobazaru nemusel by se pořád tolik řešit tenhle problém se stočenkama…

    Roman Šindelář

    Já se opravdu divím, že v dnešní době lidi koupí auto někde přes inzerát, nebo od nějakého soukromníka. Stočenky jsou totiž opravdu problém. Osobně jsem kupovall již 2 auta v Áčkách a  vše bylo v naprostém pořádku. Tachometr dokonce seděl i dle autorizáku. Takže za mě nakupovat jedině tam 🙂

    Václav Heřman

    Za a) ty „proAAAčkovské“ komentáře zde…o tom si myslím své…:-)
    Za b) nemyslím si, že bude těžké tento nový systém sběru stavu km „očůrat“… Prostě koupím nové auto vím, že ročně lítám cca 50 000km a že auto za cca 5 let budu chtít prodat a koupit nové. Auto s nájezdem 100 000km se prodává líp, než auto s 250 000km, takže budu postupovat jak? No jednoduše. Řeknu si, že s autem mohu „najet“ max. kolem 20 000km ročně. Jakmile tedy půjdu kamkoliv, kde hrozí sběr údajů o stavu najetých kilometrů, vozidlu kilometry „upravím“ tak, aby se do databáze dostával stav, který jednoznačně potvrzuje to, že auto jezdí kolem 20 000km ročně. Takže prostě koupím z číny udělátko na stáčení za pár korun a před jakoukoliv návštěvou autorizáku, STK atp. udělátkem utočím skutečné km tak, aby v databázi byli údaje, které krásně a přesvědčivě vykresloval lineární křivku která ukazuje, že jsem s autem jezdil pravidelně na servisy a najel jsem kolem 20 000km ročně. Investice do čínského stáčítka se mi bohatě vyplatí. Po 5ti letech bude mít vůz skutečně najeto 250 000km, ale dle všech možných , posbíraných údajů o vývoji stavu nájezdu budu mít potvrzen nájezd 100 000km.;-) Dám auto třeba do AAA na výkup, ti ho dovymazlí, tzn. vyčistí interier, obejdou ho se štětečkem, zamáznou případné šrámy a prodají jako vozidlo s jasnou minulostí v perfektním stavu. To, že jezdilo na výměny oleje po skutečných 30 000km, stočených před návštěvou servisu na polovinu tak, aby byl papírově dodržen interval výměny a v databázi vše krásně sedělo, to se nikdo nedozví.

    Tomáš

    přes rok jsem zákazníkem Áček a ani jednou se mě ani kolegům nestalo, že by byly ojetiny stočené, co vím, tak se s tím mnoho lidí potýká u ESY

    Tomáš

    Romane, já na inzeráty nikdy nedával, tam je to jeden podvod za druhým, raději volím autobazary, nejlépe tedy AAA

    DEBIL

    NO KONECNE LEBO AUTO Z ORIGINALNIMY KM SA NEDA PRODAT ZE VY PODVODNICI

    Ladislav Hamáček

    Kdyby byli někteří chytří a raději si zajeli do pořádného autobazaru nemuseli by řešit stočenky. To jsou samé inzeráty nebo pochybné bazárky soukromníků,pak se není čemu divit.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist