BMW Z4 sDrive35i DCT
28 fotografiíBMW Z4
Roadster BMW Z4 ztloustl, zcivilněl a zmoudřel. Ale skrývá v sobě také nějaké geny hrubiána, když ho pobídnete?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
28 fotografiíBMW Z4
Roadster BMW Z4 ztloustl, zcivilněl a zmoudřel. Ale skrývá v sobě také nějaké geny hrubiána, když ho pobídnete?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Docela by mě zajímalo, jestli nedostatky nové Z4 napraví M divize. Přece jenom když teď ukázali GTS, mohlo by se blýskat na lepší časy a mohla by se objevovat zajímavá auta. Dát Z4 pevnou karbonovou střechu, využít techniku právě z GTS, jako to udělala minulá Z4 s CSL, to by bylo autíčko. Snad už se na něm pracuje.
dufam, ze to bolo posledne video ktore p. cervenka natocil, pretoze uz som davno nic tak trapne stupidneho nevidel. nebyt tej z4, tak si asi ogrciam klavesnicu…
A svitol novy den a je tu dalsi clanok o BMW….co do pce mate s tou znacklou stale ? nepplatia malo ze ne ? uz ma to vazne nebavi sa pozerat na takuto stupidnu reklamu
A je zde další den a další extrémně stupidní příspěvek. Tohle je reklama? Četl jste to vůbec? Reklama má auto spíš vychvalovat, ne?
A svitol novy den a je tu dalsi clanok o BMW….co do pce mate s tou znacklou stale ? nepplatia malo ze ne ? uz ma to vazne nebavi sa pozerat na takuto stupidnu reklamu
tak táhni za ural! a nepruď
Jaksi váš point nechápu. Kdyby to byla reklama, tak to auto chválí a tady ho nechválí, prostě udělali convertible i pro pozéry, jen z fandů by se totiž značka bohužel neuživila. BMW je přece jen masovější značka než Lotus, a proto má i jinou filozofii.
Přesně tak… něco tak strašného jsem dlouho neviděl. Mimochodem v minulém Z4 jsem jel do Milána, nějakých 1000km asi za 10 hodin a musím říct že řízení je super, takže by si pan Červenka místo bezpředmětného kritizování a trapného chrápání měl zajít k logopedovi… řeřicha 😛
Ta poslední věta je opravdu inteligentní…
A Vy byste si měl zajít k psychiatrovi, protože to co jste tu s prominutím "vyblil" hraničí s mentální retardací
Odpovedel sis sam…v MINULEM Z4
Tak řízení je po dynamické stránce snad jediné, co se oproti předchůdci opravdu zlepšilo.
to ako co ma znamenat?? este nikdy som nevidel a nepocul nic povrchnejsie… hanba! Z4 je TOP roadster!
Boxster je Top Roadster, Z4 nikdy nebylo třikrát povedené auto
To že tu v podstatě nemáme kvalitní silnice není chyba BMW. Mně by spíš štvalo, že oproti BMW z 80.let má malou zpětnou vazbu. Tohle je prostě auto tak trochu pro pozéry, protože bohužel i z těch se "rekrutuje" část zákazníků. Ti kdo budou chtít sportovní svezení, půjdou do M3 nebo do M3 GTS.
Největší chybou na nové Z4 jsou naše silnice. Je to stejný jako v případě odcházející X3, podvozek je prostě nastavenej tak aby nejlépe fungoval na pořádné silnici a né vytlučených okreskách u nás. Myslím si že na správných silnicích a ve správných rukou to bude pořád sakra rychlá a přesná jízda. Na druhou stranu, už to prostě není takový fun car na jízdu bokem. Ale to je plně s nastoupenou strategií BMW posledních pár let.
Budu jen opakovat co už bylo řečeno. Kupovat si Z4 jenom pro zábavu za volantem je hloupost, natolik čistokrevný sporťák to není. Vozit si v něm ale zadek, poslouchat úžasnej zvuk biturba a prohánět 90% konkurence na silnicích, na to je tohle auto víc než dostačující. A když se započte fantastickej interiér a design, kterej mě opravdu oslovuje – je to super hračka. Jen mít zbytečných kaček a udělat si radost 🙂