BMW Z4 sDrive 35i
11 fotografiíBMW Z4
Z4 vyrostla, posílila a je trochu těžší. Ale to všechno ji dost možná posunulo blíže směrem k dokonalosti.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
11 fotografiíBMW Z4
Z4 vyrostla, posílila a je trochu těžší. Ale to všechno ji dost možná posunulo blíže směrem k dokonalosti.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Auto bylo opet nadherny,proste BMW. Ale dneska me test tak nejak nevtahl naplno dodeje jak to u testu BMW byva. Sice jste rikali,ze Z4 neni na okruh,ale k tomu jednomu zaberu driftu jste mohli pridat jeste nejaky,nebo natocit prujezdy zatecek v serpentinach. Musel jsem se podivat znovu na vas test BMW 740i,ktery byl naprosto famozni!
Ale neva,presto moc dik za ukazku dalsiho krasavce o kterem muzu zatim jen snit;)
Suhlas. Komentare trefne ako vzdy, ale chybalo mi viac akce, zvlast pri takomto roadsteri. Nejaky ten powerslide na vyjazde z vlasenky alebo drifty na letisku, zvuk vyfuku… Len o tom hovorite ale nam nedate prilezitost to pocut a vidiet. Takto sa mi to zda trochu ako premarnena prilezitost. Ja viem ze pocasie nevyslo a asi ste to chceli mat cim skor za sebou, ale je to skoda. Treba to vziat z tej lepsej stranky, ze neznicite gumy a natocit poriadne video. Nezabudajte na emocie! Inak stratite konkurencnu vyhodu a zapadnete do priemeru.
Nevíhoda tohodle testu je že přichází s velkým spožděním za ostatními médii takže jsme se nedozvědělí něco co bychom s napjětím očekávali. V tom autě už bych se chtěl jenom svést 🙂
Nechci šťourat, ale ty hrubky jsou tam záměrně? 🙂
Vidíš? Já to četl hned po testu a ani jsem si nevšiml 🙂 Takové 2 mega hrubky :-))) Ber to tak, že každý nemá den 😉
To tedy nemá. 🙂
PS: víc než 2
Líbili se mi komentáře k autu, nové, chytré. A ano, automat opravdu ne.
Jen – jakto, že zde není spotřeba uvedena? Prosím, napiště za kolik a kdy. Děkujem.
Debile
Máš něco s prsty? Nebo jsi ožralý? Nebo mi to vysvětli raději… debile…
koho sakra v takovém autě zajímá spotřeba? To jen Češi jsou posedlí čuměním na údaj spotřeby.
Kupte si všichni tédéíčka v bazaru za sto klacků, jezděte si do kopce 160 za pět litrů a neotravujte furt se spotřebou
Co to meleš vole ? Proč by se nemohl zeptat ? To jako si myslíš, že ač na tohle auto někdo má, že by si ho koupil, kdyby žralo 40 na sto s 90 litrovou či ještě menší nádrží ?? Mě to třeba taky zajímá kolik si vezme. Jak bylo řečeno v testu je to auto spíše na delší cesty a né na žádný hyperzávodění, které je jistojistě tvým denním chlebem nebo spíše každodenní rutinou a už vidím jak budeš každých 150 km stát u nějaké zavšivené pumpy jenom proto, že si hrdý na to, jakej seš snob, že na takový radovánky klidně máš a všem to milerád ukážeš. Vzhledem k tomu, že jsou motory rok od roku uspornější a výkonější tak je to zajímavé sledovat, která značka jak pokročila, obvzláště co se týče výkonných at už atmosférických či přeplňovaných motorů. Takže sklidni hormon a běž si pohrát s angličákama.
a bylo to taky hlavně myšleno tomu čoklovi samozřejmě.
:D, tak tu nastopero clovek ktery si tenhlo roadster koupi bude resit, hlavne u 3litru biturba :D, lec nerad – presto si myslim ze na komentari FALTA neco bude ;o)
Poslouchej, a proč se nemohu zeptat? Vždy je vše zlepšovat, a každý řeší spotřebu. Jen vy pokrytci ne, protože někdo tohle nakuká u něčeho, ža takoví lidi neřeší, a pak jak za komunismu táhnete za jeden provaz a pořád tlacháte to samé. Sám ses prásknul. Škoda tě! Ale víš co? Mě je to fuk. Řeším spotřebu, jako vše, protože myslím ekonomicky, proto se mi v životě daří. Sbohem a a nepiš mi.
😀 :D, ty si fakt mimo chlapce…
Myslis ekonomicky u roadsteru za 1.4mega,s motorem biturbo o objemu 3 litry, s obutim v hodnote 30 000Kc, ktere ti tam vydrzi 10 000km a kufrikem o prakticnosti 0 (slovy NULA) ;o)?!?!?!
Pokud myslis prakticky a ekonomicky, delej to dal, nenadavam ti za to. Ale nedelej to u supersportu, sportovnich roadsteru nebo GTcek. Delej to u Avensisu, Mondea nebo Golfu…tam se totiz takto uvazovat da. Tady ze sebe delas jenom pitomce.
Kdyz je clovek bohaty a prestane resit penize, tak brzo bohaty nebude, krom toho, ze je to debil. Jenom imbecil vyhazuje penize do vzduchu. Mel by to byt argument pro vsechny, obzvlast kdyz exsituje Boxter, ktery je sice drazsi, ale pravdepodobne uspornejsi, vyrazne…
Prakticky identická, jako v případě nedávno testované 335i. Na dálnici při dodržování limitů okolo 8-9l/100km, město 11 až 15l.
Děkuji za odpověď, já ji totiž řeším spotřebu… ať si tu ze mě mohou dělat srandu.
Ono bude brzy BMW Z4 xDrive20d, to tě určitě uspokojí. Nebo třeba Škoda Octavia 1.9 TDI? Nebylo by to lepší?
To pes:
Ač sám spotřebu také neřeším, myslím že už je to trapné…
Johny se slušně zeptal a dostal slušnou odpověď. Netřeba dalších infantilních keců.
Howgh
Tady se nic neodpouští…
Abych tě uspokojil, nikdy jsem neměl v autě diesel 🙂 Nikdy 😉
Turbodiesel?
Zde se musím zastat Johnyho. Je rozšířeným mýtem, že lidé, kteří si kupují auta tohoto typu, nebo ještě podstatně rozežranější – jmenujme například 750i naproti například Audi A8 4,2 TDI, spotřebu naopak řeší a to hodně (i když by nemuseli). Vidím proto jako přinejmenším zajímavé se na reálnou (!) spotřebu zeptat.
"Těm" lidem to prostě nevysvětlíš, nikdy… Ale dík za oporu, cením si. Fakt.
Manuál je v Z4 samozřejmě lepší pro sportovní jízdu, ale konkrétně tento double-clutch řadí velmi rychle a hladce, takže pro každodenní ježdění to zas tak špatná volba není.
PS: ale na víkendy samozřejmě manuál 🙂
no konecne testik auta zancky BMW. dlouho tu zadny nebyl. plati dobre?
a jaka jina auta bys tady chtel videt, kdyz se tu posledni dobou objevuji jen nejakym zpusobem zajimava nebo zabavna auta? opravdu konkretizuj myslenku, jsem zvedav, na co prijdes.
ty si delas srandu, ze? ty neznas jine auta nez BMW?
Audi TT,TTS,TT RS, R8, A5, S5, S3 Mercedes C63AMG,E…S…CL…SL… Lancer Evo, Carera 911, Range Rover Sport,… staci?
Dodej, uděláme testík 😉
Zdravím, přidám se také do debaty na toto téma. Audi nám odmítlo zapůjčit TT RS. Jednoduše se muselo ukázat v médiích, která mají vyšší prioritu. Golf GTI je stejný případ. Mercedes E zde již ukázán byl, CL stejně tak, SL není, C se objeví. Panamera a 911 se zde ukáže. Lancer Evo byl rozbit a nový již zastoupení pořizovat nehodlá. Ještě prozradím, že pro vás chystáme Clio Sport, Superb 3.6, Insignii Turbo, Lagunu Coupe, 370Z, WRX265, Insight, S60 3.2, Legacy, Prius a Mondeo 2,2tdci:)
Hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýý!!!!!!!!!!!!!!!!! S tím Audi to je nějaké čudné, oni si fakt vybírají. anebo vás prostě nemají rádi.
No, to se máme na co těšit. Pěkně nabitý seznam. Jenom mě udivuje to, že Mitsubishi nehodlá opatřit nové novinářské Evo… To se u Subaru nikdy nestane 😀
Jo a jen pro pořádek. Kdybys sledoval jiné redakce, tak bys věděl, že ty auta kolují po redakcích… tak jako 7, tak jako 335i, tak jako tato Z4.
Tak na Priuse sem vážně zvědavej:D, nemůžu si pomoct, ale já to auot prostě nemám rád ale beru ho jako první vlaštovku protože jednou budem na elektriku jezdit všichni…ale vemi se těším na 370Z, to je totiž (pro mne) reálné auto (případně 350Z), ale zrovna spotřebu u něj zrovna moc hezká asi nebude:D
No to nebude hezká, ale na umírněné ježdění bude asi v klidu 😉
Opravdu, i s odstupem casu, je autor z auta tak nadseny, ve srovnani s Porsche? Docela me to prekvapuje, protoze BMW smeruje "vsichni vime kam", zatimco Porsche, vyjma dvou "extremne vydelecnych projektu pro lidi bez jakekoliv znamky vkusu", dela snad jeste lepsi auta, nez kdy driv (mozna prave diky tem vyssim financim investovanym do vyvoje). Navic jsem zatim vsude vycetl (nerikam, ze to musi byt pravda), ze BMW je spis GT. Spolecne s faktem, ze ma vyhradne plechovou strechu, mi rozhodne nesedi do sablony klasickeho roadsteru. A to jsem jeste nezminil hmotnost a preplnovany motor s charakterem, ehm, preplnovaneho motoru, byt od BMW (ta spicka chybi, resp. neni tak vyrazna). A to neni vse. Absence samosvoru, spise luxusni nez ucelny interier, zbytecne moc elektroniky (nastavitelny posilovac rizeni apod.). Nevim, s timhle proste nemuzu souhlasit, ale neberte to jako kritiku, spis se nechci vzdat myslenky klasickych roadsteru, jake se driv delali, napr. jako je i soucasna MX-5, ostatne jednu 10let starou vlastnim. :o)
Nejak nechapu, proc je jako klad automatu/dvojspojky zminovano to, ze "temer nikdy" nezaradi jinak, nez bysme si prali – dokud to tak neni vzdycky, tak si nedovedu predstavit, proc by mela mit misto ve sportovnim aute. Na okruhu by me to namichlo obzvlast. Hodne me taky pobavil sysetm launchcontrol – to je opravdu vrchol! Vim, ze to neni nic noveho, ale poprve jsem se nad tim zamyslel – to opravdu nekoho bavi? To muzu rovnou jet s ridicem…