BMW Z4 M má jiné řízení

Elektrický posilovač řízení běžných Z4 není pro nejsportovnější model dost dobrý.

Společnost ZF dodává do továrny BMW v americkém Spartanburgu dva různé systémy řízení pro roadster a kupé Z4: běžné modely využívají elektrického posilovače, ale vrcholná verze M, představená letos na jaře, má posilovač hydraulický.

BMW Z4 velká fotogalerie

BMW Z4 fotogalerie

Podle divize M, která sportovní deriváty sériových bavoráků připravuje, totiž elektrické řízení nemá požadované vlastnosti, zejména pokud jde o schopnost informovat řidiče o vztahu mezi předními koly a silnicí.

V tomto světle není bez zajímavosti, že elektrické, respektive elektromechanické posilovače osazuje do svých produktů stále více automobilek včetně naší Škody. Mají totiž nižší výkonové nároky než konvenční hydraulická serva, což vede k úsporám paliva (v řádu decilitrů na sto kilometrů).

autoweb.cz

15.7.2006 9:44

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist