BMW X5 M

43 fotografiíBMW X5

Na Porsche Cayenne se také všichni koukali přes prsty... Jaké je tedy nejšílenější BMW všech dob, na kterém pracovala divize M?

Diskuze

15 komentářů

    Honza H.

    Vážená redakce,

    většinou komentáře jen pročtu a sem tam sleduji jejich další vývoj. Dnes ale nemohu jinak:

    Proč k něčemu tak naprosto šílenému a svým způsobem výjimečnému neuděláte video?? Nemám jiného hodnocení než \“škoda, mohlo být super\“.
    Byť jsou tvary X5M až komiksově divoké, tak modrá barva, kterou u BMW namíchali je dokonalá a stejně tak řev motoru a výfuku musí stát za poslech. Zkrátka popisujete v článku efektnost všeho toho divadla, co X5M předvádí a zůstanete jen u popisu. Když už jste nenatočili ani krátké video z okruhu, mohli jste alespoň udělat pár \“akčních\“ fotek neuvěřitelných driftů a jiných \“neSUV záležitostí\“.

    Snad příště…

    Dalibor Žák, autoweb

    Chápu Vaše rozhořčení. Něco jsme natočili, ale selhala nám technika. Pokusíme se v průběhu týdne dodat aspoň nějaké záběry, ale moc toho nebude. A nechtěli jsme kvůli tomu zdržovat test. Hans Koubek ale auto na test nedostal, takže velký videotest od něj bohužel nebude.

    Jak jste tady X5M A X6M celou dobu nehorazne kritizovali ale jakmile vam ji nekdo pujcil do ruky tak si pomlaskavate a dostane skoro pet hvezdicek:))

    ale taky bych asi sam neveril dokud bych se nesvez…

    xxx

    Nevím, na normální silnici to není, naložit do toho nic nejde, do města už vůbec, do terénu ani náhodou, protože by to první větévka poškrábala. Cítit se jak největší vůl? Asi na to.

    Giomek

    Za cenu letadla ci ULL vrtulniku si radeji koupim letadlo ci vrtulnik.
    Pokud chci prakticke SUV, zkratka auto s nejlepsim pomerem vykon/cena tak jedine japonce , ktery je spolehlivejsi,za polovicni penize a vyjede vse.

    Ale vlastne …. vzdyt pulka BMW pouziva technologie z Japonksa a USA, a na lince je sroubuji Turci…

    Nicmene X5 je hodne poruchovy BMWrak. Kuoupi si to nejaky omezenec z zvinostenskym listem na leasing, protoze nevi ze za polovicni penize muze mit v lepsim vykonu trea Infiniti, ci MAzdu CX7, ktera je narozdil od toho hnusu designove propracovana ze vsech uhlu.

    je to na nic.

    V Hamburgeru jsem s tim BMRwakem souperil, Toyota Tundra CREW max, 5 lidi, vzadu dvounapravak 5 m s nalozenou formuli a plachtou.
    Na dalsi krizovatce musel trubnout a poprosil at jej pustim prede me, ze potrebuje odbocit na sjezd do prava.
    No asi nejaky chudak, ktery nevedel ze nafta patri do traktoru.

    Honza H.

    Co naplat, nějak se s tím smířím. Doufám, že ostatní diváci \“Koubkovideí\“ (nebrat jako urážku) také. Těšil jsem se na jeho vtipné komentáře k tomu či onomu doprovázené různými grimasami a gestikulací, kterými baví zdejší davy petrolheadů.
    Snad chápete malou nadsázku. http://static.autoweb.cz/img/smiles/smile.png Na videa se těším, doufám, že budou ještě před Vánocemi. A něco z akčních scén se podařilo zachránit či co.
    Držím Vám palce, autoweb čtu prakticky každý den, tak se držte, už kvůli nám zapáleným nadšencům. Nechtěl bych někdy číst zprávy, novinky a testy z konzumního mainstreamu. Díky http://static.autoweb.cz/img/smiles/wink.png

    Honza H.

    Co naplat, nějak se s tím smířím. Doufám, že ostatní diváci \“Koubkovideí\“ (nebrat jako urážku) také. Těšil jsem se na jeho vtipné komentáře k tomu či onomu doprovázené různými grimasami a gestikulací, kterými baví zdejší davy petrolheadů.
    Snad chápete malou nadsázku. http://static.autoweb.cz/img/smiles/smile.png Na videa se těším, doufám, že budou ještě před Vánocemi. A něco z akčních scén se podařilo zachránit či co.
    Držím Vám palce, autoweb čtu prakticky každý den, tak se držte, už kvůli nám zapáleným nadšencům. Nechtěl bych někdy číst zprávy, novinky a testy z konzumního mainstreamu. Díky http://static.autoweb.cz/img/smiles/wink.png

    Petr

    Jaky model SUV od Infinity ci Mazdy ma vykon pres 500koni a zrychleni pod pet?

    koohi

    Ale tohle NEMÁ být praktické SUV tohle auto má přinést novému majiteli hlavně pořádnou dávku fun factoru

    Kyle

    Prosím ? Jako že Tundra V8 5,7l natřela tohle Báwo X5 M ?

    Honza H.

    Co naplat, nějak se s tím smířím. Doufám, že ostatní diváci \“Koubkovideí\“ (nebrat jako urážku) také. Těšil jsem se na jeho vtipné komentáře k tomu či onomu doprovázené různými grimasami a gestikulací, kterými baví zdejší davy petrolheadů.
    Snad chápete malou nadsázku. http://static.autoweb.cz/img/smiles/smile.png Na videa se těším, doufám, že budou ještě před Vánocemi. A něco z akčních scén se podařilo zachránit či co.
    Držím Vám palce, autoweb čtu prakticky každý den, tak se držte, už kvůli nám zapáleným nadšencům. Nechtěl bych někdy číst zprávy, novinky a testy z konzumního mainstreamu. Díky http://static.autoweb.cz/img/smiles/wink.png

    MAR

    Bože, ještě chybí napsat, že za 3M je lepší si koupit raději byt… Někteří lidi jsou kompletně mimo, když si myslí, že ten, kdo chce X5M, bude uvažovat nad Mazdou CX-7.

    ouninpohja

    Nechápu, jak při testu (7°C vlhko) naměřila redakce daleko lepší zrychlení z 0 na 100 než udává výrobce…

    HarryXXL

    Jako ojete vozidlo urcite bude lepsi koupit M verzi nez 50i. Cim vic koni, tim lepe. Nejvice penez zaplati ten, kdo si ho koupi jako novy. Ztrata hodnoty bude obrovska a lidi, ktere budou mit zajem o tento vuz jako ojety, hrozne malo, protoze se budou bat velke spotreby. Ale i tak automobil nebude za hubicku. A pro koho je ten vuz urcen? Pro toho, kdo jezdi dlouhe trasy cely rok a chce mit ctyrkolku, az pojede na hory, pro toho, komu se libi vysoky posez a vidi mnohem lepe dopredu, pro toho, kdo chce nalozit celou rodinu a mit jeste trosku mista v kufru atd. Duvodu je spousta. A bude-li vedet, ze ma par koniku pod kapotou, nemusi se bat nekoho predjet. V dnesni dzungli automobiloveho provozu, kdy hodne ridicu jezdi bezohledne, prave tenhle udajne nesmyslny tank muze davat smysl. Zachrani-li Vam to zivot, tak proc v tom nejezdit. A mozna kdyby se mnozi svezli v teto verzi (BMW X5 M), zmenili by nazor. Kazdy ma svuj vkus ci nevkus, to, co se libi Vam, se nemusi libit druhemu. Je to o pozadavcich na auto, ktere nemame stejne, je to o kazdem z nas. Toto auto nelze hodnotit objektivne. Je to asi kockopes, ani jednu vec nedela poradne, ale kombinuje nekolik aut dohromady, hraje si to na sportak, na SAV, na „obytnak“, na rodinny vuz apod., a to vam samotny sportak asi nikdy nenabidne.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist