BMW X4 xDrive30d (2015)

34 fotografiíBMW X4

Menší z nabídky mnichovských crossoverů hraje na strunu atraktivního vzhledu, stylu, pohonu všech kol... Jak tento výčet jako souhrn rozhodovacích faktorů ovlivní velký naftový motor?

Diskuze

4 komentáře

    Děláte si srandu? Už podle nárazníků měla benzínová verze M paket ale ta naftová ho nemá takže je logické že se vrhá do zatáček uplně jinak, vy jste tady odborníci. Od doby co tu neni Koubek a Žák jsou ty vaše testy opravdu „vtipný“,o fotogalerii nemluvě, hrozně mě rajcujou ty detailní fotky klimošky, čudlíků a podobných fičur:-)))))

    Nightwatch

    Neexistuje zadny duvod, proc by tohle auto melo existovat. Pri tehle cenove hladine se vyplati uz koupit X6. Takze podle me model uplne k nicemu….z venku velke, uvnitr male…drahe…o nicem

    uživatel

    podle mě je X4 daleko praktičtější auto než X6, menší exteriér pomáhá při parkování, interiér mi připadal stejný, vzadu dokonce prostornější na hlavu. Nepopírám X4 se mi velmi líbí dal bych mu přednost před X3 při koupi. X6 bylo pro mě velmi nesympatické auto, leze se do toho, jak do tanku, jezdí to jako turbo tank a místo uvnitř taky jako v tanku.

    Jirka

    Tak Kloubek, který si liboval u Octavie III v 2,0 TDI jak ten multilink funguje daleko lépe než klika, mi tu vážně nechybí… Stejně jako když říká o rapidu, že je to sedan a podobné „odborné“ výstřelky.
    Žák je kapitola sama pro sebe, ale také specialista na kde jakou hloupost.

    S těmi fotkami s vámi souhlasím, stejně jako s tím, že tento test patří k těm hodně slabým… Ještě, že tu píše Hugo, jeho testy jsou stále na úrovni… 🙂 Bohužel jich je málo…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist