BMW X3 2.0d Auto

17 fotografiíBMW X3

Nehleďte na zářivě bílý lak: tohle auto jsme řídili kvůli vylepšenému motoru a nové převodovce.

Diskuze

5 komentářů

    Radek

    Děkuji za celkem zajímavý minitest, aspoň o dost zajímavější než ten předchozí. Jedna věc mě ale dost překvapila. "Čtyřválec odevzdává poctivých 130kW" … jako i mnozí jiní čtenáři jsem na autowebu zvyklý na koně… Samozřejmě si to dokážu přepočítat ale proč je použita tato jednotka když v minulosti byl výkon uváděn buď jen v koních nebo kombinovaně s kW v závorce??? Elektrikářské waty a kilowaty používají u konfekční konkurence … výjimeční jste mimo jiné i díky koňským silám.

    Jirka Červenka, autoweb.cz

    Rozhodli jsme se alespoň částečně vzít na vědomí, že oficiální jednotkou výkonu jsou v ČR od 1. 1. 1980 watty. Ale nebojte se, vytlačení koní z autowebu rozhodně nehrozí, jen je občas pro zpestření vystřídáme tou elektrikářskou hantýrkou:-) Koneckonců, my sami jsme bez vyjímky zvyklí uvažovat v koňských silách.

    Fuzzy_Stone

    Měl jsem tu čest jezdit právě s řadou 3 s tímto motorem, ovšem bez automatické převodovky. Myslím si že právě ta automatika dodává X3 "pocit" výkonu jak říkáte. V řadě 3 to bylo ale idelání svezení, i když na opravdu ostrou jízdu to je pořád málo – podvozek byl vždy napřed před motorem (dobře pro drtivou většinu uživatelů, pro mě ne 🙂 )

    Hanz

    Testy jsou čím dál kratší:-( a stránkama ste uhodili hřebík na hlavičku! V nich aby se prase vyznalo…Hrůza!!

    Jiricka

    máte pravdu, je to katastrofa a navíc asi za velké peníze! L.J.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist