BMW ví, jak se vyhnout londýnským poplatkům
BMW
Plánovanou snahu o vytlačení drahých SUV z Londýna možná zmaří technická invence jejich výrobců.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW
Plánovanou snahu o vytlačení drahých SUV z Londýna možná zmaří technická invence jejich výrobců.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Schvaluju. Je zbytečný v přeplněném městě jezdit skoroautobusama ve kterých sedí z 99% jen jeden člověk.
Pepa z depa.
Skoda len ze BMW a ostatni vyrobcovia neprisli s podobnou snahou o znizenie emisii skor – nie az pod tlakom zakonov a ustanoveni 🙁
nojo ach ta blba evoluce:((( kdyby tak slo lusknout prstem a mit nejlepsi technologie ktery clovek vymysli až za 10 let…..
tim chci rict ze jsem te asi nepochopil 🙂 vsechno se musi vymyslet a vymyslet nemuzes vymyslet to nejlepsi ze dne na den protoze vsechno musi "dozravat", kdyby vse byl tak lehke tak už pred sto lety udelal daimler auto s primim vstrikem paliva, tricestnym katem, funkcema stop start a……..
Evolucia je sice vec daná, ale v sucasnosti sa pod tlakom vysokej politiky, korporacii a velkeho globalneho biznisu da aj vec ako je evolucia trosku spomalit 🙂 popripade usmernit ci oddialit.
Pokial dobre viem, system Stop and Go sa po prvy krat objavil vo VW (Golf) okolo roku 1994 !?! Rekuperacne brzdenie vyuziva Toyota resp. Lexus tiez pomerne dlho. Preto je trosku zarazajuce preco tak vyspela automobilka produkujuca jedny z najlepsich aut sucasnosti, akou BMW nepochybne je, prichadza s takymito "novinkami" az ked – ludovo povedané – musí.
mercedes taky prisel s elektronickyma brzdama a jak si rozbil hubu…. BMW to bude chti nejspis pouzit až když to bude vyzkouseny…. a když jsme u golfa proc to nedelaj do dnes?:)
Starosta ma pravdu. Pryc s SUV. Tento typ aut nema ve meste co delat. Zabiraji misto, vozi v nich zadky jen mafiani a v terenu jsou taky uplne k nicemu.
Pánové, Vy asi špatně čtete. V článku se píše i to, že pan starosta Londýna sám jezdí v SUV, takže je to pěkný pokrytec. Hold všichni jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější že?
Ubožáku.
.|..
Milý Řízku, pokud už chceš argumentovat, najdi si alespoň nějaké platné argumenty. Ubohé papouškování toho, co sis někde přečetl totiž nemá šanci obstát. Hele:
1. SUV nezabírají místo. Některá z nich jsou kratší, než běžný sedan vyšší střední třídy, o velkých limuzínách ani nemluvě. Stačí se podívat do několika tabulek
2. Nejezdí v nich jan mafiáni – to je jen typický argumant závistivce, který má pocit, že když má někdo na nové auto, musel si peníze nakrást. Už i u nás je SUV naprosto běžný rodinným vozem, v Anglii je to ještě daleko běžnější.
3. Ano, některá SUV jsou v terénu k ničemu, ale ona do něj nejsou určena, jejich majitelé to nepotřebují. Ale třeba takový LR Freelander a jemu podobní jsou terénní až až.
Jak vidíš, nepřinesl jsi ani jeden pádný argument, proč by SUV neměla v městě co dělat.
klobouk dolu zas bodujes zas tise zavidm jak krasne mas argumenty a zas zavidm tvuj smysl pro humor a nemuzu než souhlasit, rizek by mel jit na panev mam totiz hlad 🙂
jinak pro rizka:) mafiani maj vetsinou predplacene misto k parkovani kde jim nikdo nesmi parkovat, takze s tim mistem to tak horky nebude:)
vic nez moderni SUV mi vadi stary kraksny nedej boze jeste nacipovany. Frajirek co ma 3 dny ridicak a ridi td-icko z kteryho litaj saze…o skodovkach 130, favorit atd. ani nemluve.
Myslím, že pro ovzduší v centrech měst by se udělo více, kdyby tam nesměla všechna auta, která nesplňují Euro 4, nebo alespoň Euro 3 (u nás obzvláště staré škodovky a žigulíky), než povětšinou moderní SUV.
Hele, co je na těch autech zajímavého? Já je prostě nechápu. V zatáčkách se to naklání, do terénu nic moc, místo uvnitř také malé (tak na cylindr, kdo ho nosí?), nakládací hrana kufru vysoko…fakt mi to nesecvaklo. Jo dítě do sedačky se tam vlastně asi dává dobře? Jel jsem chvíli v Discu a never more.
Mně je jejich řidičů vždycky spíš líto, že tím chudáci musí jezdit. Jo blondýna budiž, ale normální člověk?
predem upozornuji jsem priznivec sedanu
SUV je auto jež ma dodávat člověku větši pocit bezpečí… prostorove je na tom jak kombik s vice mistem pro hlavy a nohy (diky vzprimenejsi poloze jez se ve vettsine suv sedi).. snazsi nastupovani a vetsi respekt od vetsiny ridicu (malo kdo se chce prat s prerostlim kombikem)
co se jizdniho charakteru odpovedel sis… vice se naklani a je tezsi…. diky hmotnosti lepe pohlcuje nerovnosti a mekkci podvozek (naklony) znamena lepsi zehleni nerovnosti….
ja SUV nemusim ale majitelum rozumim (i když zpocatku jsem je taky nechapal)
no tak s tymi naklonmi to take zle nie je, poradim Vam vyskusat X5, jazdi do zakrut lepsie ako vacsina osobakov. Take Santa Fe, tam suhlasim, to ma podvozok dost slaby, teda podla mna.
K bodu 2.: Taky v nich jezdí kurvičky (pardon – manželky)
neznamena ze kdyz ty na nej nemas tak ze vsichni budou kvuli tobe omezovat. Jinak by me zajimalo jestli si treba takovou x5 vubec videl. Mozna na obrazku! vid? Tak hltej a bud v klidu.
Ty ubožiak o chvýľu zakážu aj výstavbu rodinných domov lebo zaberajú miesto a niektoré majú len jedného obyvateľa!!!